نقد و بررسی صندل راحتی بچگانه رنگارنگ
10 مهر 1402 ساعت 11:10

نقد و بررسی صندل راحتی بچگانه رنگارنگ

صندل یک نوع کفش جلو باز و سبک است که معمولا دارای یک بند پشت مچ پا برای پوشیدن می باشد. صندل برای فصول گرم مورد استفاده قرار می گیرد. در انواع طرح و رنگ و جنس برای کودکان و بزرگسالان قابل تولید است. بعضی از صندل ها مجلسی بوده و برخی اسپرت و برای استفاده روزانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 
صندل بچگانه رنگارنگ نازدونه یک محصول اسپرت است که هم مناسب دختران و هم پسران است و کودک می تواند به صورت روزانه از آن استفاده کند. در ادامه درباره مشخصات این محصول در فروشگاه لباس بچه گانه صحبت می کنیم. همچنین این صندل با کد 19885 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی می باشد و یا می توانید با انتخاب صندل در قسمت کفش و کتونی به آن دسترسی پیدا کنید. 


جنس، طرح و رنگ صندل بچگانه 

جنس این محصول eva می باشد که یک نوع پلیمر محسوب می شود که به دلیل داشتن خواص و ویژگی‌ هایی که دارد مثل وزن پایین، بدون بو بودن، شکل‌ پذیری در قالب و قیمت پایین‌ نسبت به لاستیک‌ های طبیعی، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد.
طرح این محصول دارای یک بند پشت پا می باشد که متحرک بوده و می توان به جلوی پا منتقل کرد و صندل شبیه به دمپایی می شود. طرح آن شبیه به کتونی دارای بند است. رنگ بندی های این محصول ترکیبی و بسیار شاد هستند. زرد، صورتی، فسفری، سبز و نارنجی رنگ های این محصول زیباست که به دلیل ترکیبی دو رنگ براساس کفی صندل رنگ تعیین شده است که انتخاب برای شما راحت تر باشد. 

☑️ اگر فرزند دلبدنتان، یک دختر خانم خوشگل است، صندل دخترانه گیس بافت هم برای شما یک گزینه عالی است.

☑️ اگر فرزند دلبدنتان، یک آقا پسر گل است، صندل پسرانه FASHION هم برای شما یک گزینه عالی است.

سایزبندی صندل بچگانه رنگارنگ 

سایزبندی این محصول از 20 تا 30 بوده که مناسب نه ماه تا 5 سال می باشد. علاوه بر آن اندازه دقیق برای هر سایز درج شده است که اندازه کف پا کودک است. به هیچ وجه اندازه ی کف پا کودک را که به دست آوردید به سمت بالا یا پایین گرد نکنید زیر سایز صندل کوچک یا بزرگتر می شود.

خرید و قیمت صندل بچگانه رنگارنگ 

خرید و قیمت صندل بچگانه رنگارنگ 

برای خرید این صندل بچگانه رنگارنگ زیبا با قیمت بسیار مناسب هم می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام کنید و سایز و رنگ دلخواه خودتان را ثبت سفارش کنید و هم از فروشگاه بچه گانه حضوری نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر اقدام به خرید کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!