تیشرت بگ استایل یقه کوبایی NZDE
14 مرداد 1402 ساعت 16:36

تیشرت بگ استایل یقه کوبایی NZDE

تیشرت های یقه کوبایی نوع جدیدی از تیشرت های تابستانه هستند که به تازگی میان پسران از کودک تا بزرگسال پرطرفدار شده است. یقه کوبایی شبیه به یقه گردی است که در وسط آن یک هفت فارسی بریده شده است. این مدل تیشرت ها اصولا با پارچه ی کراش تولید می شود.

به طور کل این محصول اسپرت بوده و با توجه به سلیقه برای برخی از دختران هم مورد استفاده قرار می گیرد. این تیشرت با کد 20473 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی می باشد و یا می توانید با انتخاب تیشرت در قسمت بهار تابستونی پسرانه یا دخترانه به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه این وبلاگ از فروشگاه آنلاین لباس بچه گانه همراه ما باشید تا بیشتر درباره تیشرت های یقه کوبایی تولیدی نازدونه، با هم صحبت کنیم.


جنس، طرح و رنگ تیشرت یقه کوبایی 

جنس این محصول کراش وارداتی درجه یک می باشد. کراش دارای منافذ زیادی است که هوا به راحتی از آن عبور کرده و به همین دلیل یک پارچه ی مناسب برای فصول گرم است. این پارچه به راحتی شسته و اتو می شود و برای لباس های تابستانه که به دلیل عرق کردن بیشتر از لباس های زمستانه شستشو می شوند یک مزیت به شمار می رود. این پارچه لطیف و سبک است ولی بدن نما نیست. این محصول بدون طرح می باشد زیرا پارچه خود دارای بافت است و زیبایی لازم را داراست. رنگ بندی این محصول شامل مشکی، زیتونی، سبز یشمی،طوسی پررنگ و آبی نفتی می باشد.

 

قیمت و خرید تیشرت یقه کوبایی


سایزبندی تیشرت یقه کوبایی

سایزبندی این محصول از 40 تا 70 بوده که مناسب دو سال تا نوجوان های 20 سال می باشد. قواره کاملا استاندارد و آزاد است. قد تیشرت و دور سینه ببرای تمامی سایزها داخل سایت درج شده است که می توانید به راحتی چک کنید.


قیمت و خرید تیشرت یقه کوبایی

برای خرید تیشرت یقه کوبایی که بسیار زیباست و تابستان امسال ترند می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. قیمت این محصول به دلیل تولید به مصرف بودن تولیدات نازدونه بسیار مناسب می باشد.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!