نقد و بررسی کتونی بچگانه پیچی New Balance
15 فروردین 1403 ساعت 16:56

نقد و بررسی کتونی بچگانه پیچی New Balance

امروزه با افزایش تولیدات در زمینه ی پوشاک و کفش کودک، رقابت بر سر تنوع مدل و کیفیت با قیمت مناسب می باشد. در صورتی که فروشنده محصول مورد نظر مشتری را نداشته باشد و یا محصولش نظر مشتری را جلب نکند به سرعت و به راحتی توسط خریدار جایگزین می شود. از این رو یکی از روش های جلب مشتری ارائه محصولاتی منحصر به فرد است که نمونه ی آن داخل بازار به ندرت یافت شود و یکی از نیازهای افراد که نیاز به خاص بودن است را برطرف کند.

کتونی بچه گانه پیچی new balance یکی از مدل های بسیار جدید می باشد که طراحی بسیار زیبا و در عین حال کاربردی دارد. در ادامه به توضیح مشخصات مدل کتونی پیچی new balance می پردازیم که داخل سایت نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) با کد محصول 21574 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی است و همچنین می توانید از دسته بندی کفش و کتونی بچه گانه سایت نازدونه آن را مشاهده کنید.

جنس کتونی بچه گانه پیچی 

جنس این محصول از ترکیب رویه ی بیاله و زیره پی یو تشکیل شده است. بیاله یکی از پرکاربردترین چرم های مصنوعی مورد استفاده در صنعت کفش می باشد. با وجود اینکه آب باران از روی جنس بیاله لیز می خورد ولی به طور کامل یک جنس ضدآب به شمار نمی آید و از آن جایی که در قسمت بستن کفش منافذ باز وجود دارد امکان نفوذ آب به داخل کفش وجود دارد. زیره پی یو به دلیل سبکی و انعطاف پذیری به عنوان یک زیره پرطرفدار در طراحی کفش به حساب می آید. با وجود این زیره فشارهای وارده به پا به حداقل رسیده و پایداری آن بالاست.

کتونی بچگانه پبچی

رنگ کتونی بچه گانه پیچی 

رنگ بندی این محصول مشکی و سفید است. این دو رنگ به دلیل اینکه رنگ های پایه و اصلی در پوشاک و کفش محسوب می شوند به راحتی قابل ست شدن با تمامی رنگ ها و لباس ها بوده و جز پرطرفدارترین رنگ ها به شمار می آیند. با داشتن یک کتونی سفید و مشکی در کمد کفش هایتان در زمان هایی که فرصت فکر کردن برای ست کردن لباستان را ندارید یا دیرتان شده است بدون نگرانی برای ست بودن لباس می توانید از آن استفاده کنید.

مدل کتونی بچه گانه پیچی

 در طراحی مدل این محصول یکی از کاربردی ترین قسمت های طراحی شده بستن کفش می باشد. به دلیل اینکه کودکان اصولا علاقه ای به بستن کفش ندارند در زمان های قدیم مدل های چسبی در سنین پایین بسیار پرطرفدار بود که با وجود این طراحی جدید این مشکل برطرف شده است. علاوه بر آن این طراحی برای زمان های که زمان ندارید بسیار کاربردیست.

سایزبندی کتونی بچه گانه پیچی 

سایزبندی این محصول از 27 تا 35 بوده که مناسب 4 سال تا 11 سال می باشد. تمامی سایزبندی های کل محصولات داخل سایت اندازه گیری شده و به صورت اندازه کف داخلی کفش داخل سایت در خود محصول درج شده است که با اندازه گیری کف پا و مقایسه می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اندازه گیری، کف پا را روی یک کاغذ گذاشته ابتدا و انتها را علامت گذاری کنید سپس با متر سانت بدست آمده را بدون اینکه به سمت بالا یا پایین گرد کنید با اندازه های سایت مقایسه کنید.

خرید و قیمت کتونی بچه گانه پیچی 

برای خرید این کتونی اسپرت پرکاربرد که قیمت آن بطور خودکار بعد از انتخاب سایز و رنگ به شما نشان داده می شود، هم می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام کنید و سایز و رنگ دلخواه خودتان را ثبت سفارش کنید و هم از فروشگاه حضوری نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر قابل خریداری می باشد. این کفش از قسمت کفش و کتونی قابل مشاهده است و هم می توانید از طریق جستجوی پیشرفته با وارد کردن کد 21574 به آن دسترسی پیدا کنید.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!