نقد و بررسی بلوز شلوار طرح میکی موس تمام چاپ
25 آبان 1402 ساعت 14:41

نقد و بررسی بلوز شلوار طرح میکی موس تمام چاپ

بلوز آستین بلند و شلوار راحتی برای استفاده در خانه در فصول سرد برای هر کودکی نیاز است. نکته ی قابل توجه استفاده از جنس باکیفیت و پنبه می باشد زیرا لباس های دارای پلی استر و از این دست باعث حساسیت های پوستی برای کودکان می شود. اصولا لباس های خانگی نباید طرح های برجسته داشته باشد یا الگوی دوخت آن طوری باشد که کودک نتواند در هنگام خواب یا بازی در خانه از آن استفاده کند. بلوز شلوار طرح میکی موس در سایزهای کوچک هم برای دختران هم پسران قابل استفاده است ولی در سایزهای بزرگ برای دختران مناسب تر است.

در ادامه به توضیحات رنگ، سایز و قیمت محصول می پردازیم. این محصول با کد 21011 در سایت قابل مشاهده می باشد و کافی ست کد محصول را در قسمت جستجوی سایت وارد کنید و سپس وارد محصول شوید.

جنس بلوز شلوار طرح میکی موس

جنس این محصول دورس دو نخ پنبه لاکرا می باشد. دورس دونخ از ترکیب پنبه با دو نخ دیگر تولید می شود. قسمت داخلی پارچه دورس پنبه بوده و قسمت بیرونی آن با جنس های دیگر قابل بافت است. براساس اینکه چه نوع نخی با پنبه بافته می شود دورس نامگذاری می شود مانند: دورس پنبه، دورس ملانژ، دورس سه نخ تیپ لاکرا و ... . این پارچه بسیار نرم و لطیف می باشد و کاملا برای خانه و حتی خواب قابل استفاده می باشد.

رنگ بلوز شلوار طرح میکی موس

رنگ بندی این محصول شامل صورتی، سبزآبی، زرد و طوسی می باشد که رنگ های ملایم و مناسب ست راحتی است. صورتی پرطرفدارترین رنگ در بین دختران است. توجه به تاثیر رنگ بر روحیه ی کودکان نکته ی قابل توجهی است و سه رنگ صورتی، سبزآبی و زرد نماد آرامش و امید است. رنگ طوسی نماد مستقل بودن می باشد.

سایزبندی بلوز شلوار طرح میکی موس

سایزبندی این محصول 35 تا 65 می باشد که برای یک سال تا پانزده سال مناسب بوده و دوخت و قواره آن کاملا استاندارد طراحی شده و قبل از تولید به صورت انبوه تمامی محصولات تولیدی نازدونه (لباس بچگانه در رشت) نمونه گیری و تست می شوند. جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است و می توانید با یک لباس مناسب مطابقت داده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید و قیمت بلوز شلوار طرح میکی موس

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

خرید محصول

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!