نقد و بررسی صندل دخترانه تابستانی مدل گیس بافت
22 خرداد 1402 ساعت 15:35

نقد و بررسی صندل دخترانه تابستانی مدل گیس بافت

صندل یکی از ساده ترین انواع کفش هاست که به صورت یک کاور رو باز با بند و بدون بند تولید می شوند. این مدل کفش در فصل گرم بهار و تابستان طرفداران زیادی هم در میان آقایان، هم بانوان و حتی سنین کودک دارد زیرا دمای کف پا روی دمای بدن تاثیر داشته و با عبور راحت جریان هوا احساس گرمای کمتری خواهید کرد.

در این وبلاگ میخواهیم شما را با یکی از مدل های صندل دخترانه تابستانی سایت لباس بچه گانه نازدونه آشنا می کنیم تا انتخاب راحت تری در هنگام خرید صندل داشته باشید. صندل دخترانه تابستانی مدل گیس بافت از دسته بندی کفش و کتونی سپس صندل یا با جستجوی کد 20105 در قسمت جستجوی سایت بسیار سریع و آسان قابل دسترسی می باشد.

 

جنس صندل دخترانه تابستانی

جنس های متنوعی برای تولید انواع کفش وجود دارد ولی در این مقاله با توجه به جنس صندل گیس بافت در مورد جنس فوم و پی یو صحبت می کنیم. فوم، پلاستیک نرمی است که با حباب های هوا پر شده و تفاوت در جنس پلاستیک و کنترل اندازه و خواص حباب‌های هوا چیزی است که باعث تفاوت در ویژگی فوم های مختلف می‌شود.

یکی از فوم های رایج در ساخت کفش پلی اورتان یا PU است. این فوم به صورت مایع ترکیبی به همراه سلول های هوا داخل قالب دمیده می‌شود و آن را پر می‌کند. برای ساخت زیره میانی کفش، گردش و پیادروی مناسب و بادوام است. پی یو به دلیل مقاومت در برابر فشرده شدن برای تهیه کفی داخلی کفش نیز استفاده می شود. 

صندل دخترانه تابستانی گیس بافت

رنگ و طرح صندل دخترانه گیس بافت 

این محصول در سه رنگ زیبای مشکی، سفید و صورتی تولید شده است. قسمت جلوی صندل به صورت بافتی بوده و یک نوار براق نگین دار روی آن کار شده است. چسبی بودن صندل پوشیدن را برای کودک راحت تر می‌کند.

 

سایز و اندازه گیری صندل دخترانه گیس بافت

قالب کفش کودکان متفاوت بوده به همین دلیل ممکن است در هر کفش سایز پای کودک تغییر کند و عدد بالاتر یا پایین تر باشد. در سایت نازدونه یک روش ثابت برای اندازه گیری پای کودک و خرید سایز مناسب وجود دارد که کمترین خطا را در اندازه گیری خواهید داشت. در این روش شما پای کودک خود را روی کاغذ گذاشته و ابتدا و انتهای آن را اندازه گیری می کنید. ابتدای پا انگشت شست و انتهای پا پشت پا می باشد.

اندازه گیری صندل دخترانه

با گذاشتن یک خط کش و سانت زدن این فاصله اندازه ی کف پای کودک به دست می آید. حال برای خرید سایز مناسب وارد محصول مورد نظر می شوید و قسمت سایر مشخصات اندازه کف پای کودک خود را پیدا می کنید و سایز درج شده در قسمت بالای آن نشان دهنده ی سایز صندل مناسب برای کودک شماست.

✅ سایز این صندل از 25 تا 30 می باشد که اندازه کف پا برای هر کدام از این سایزها درج شده است.

سایزبندی صندل دخترانه تابستانی گیس بافت

خرید و قیمت صندل دخترانه تابستانی گیس بافت 

برای خرید صندل دخترانه تابستانی مدل گیس بافت می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع صندل های دخترانه و پسرانه  و اسپرت با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری کفش و کتونی در رشت) در قسمت کفش و کتونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!