نقد و بررسی کفش پسرانه تابستانی مدل FASHION
24 خرداد 1402 ساعت 14:44

نقد و بررسی کفش پسرانه تابستانی مدل FASHION

امروزه صنعت مد و فشن در بخش کودک بسیار گسترده تر و با اهمیت تر از گذشته می باشد. تنوع مدل در عین حال که یکی از دغدغه های تولیدکنندگان است برای خریداران نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.  ترکیب کفش و صندل به تولید یکی از مدل های جدید در صنعت کفش کودک منجر شده است. این محصول یکی از مدل های پرطرفدار سایت فروشگاه بچه گانه نازدونه بوده که در عین سادگی بسیار راحت و مناسب گردش و پیاده روی در فصل گرم بهار و تابستان است. کفش پسرانه تابستانی مدل FASHION از دسته بندی کفش و کتونی سپس صندل یا با جستجوی کد 20065 در قسمت جستجوی سایت بسیار سریع و آسان قابل دسترسی می باشد. 

 

جنس، رنگ و طرح صندل پسرانه FASHION

چرم بیاله یکی از انواع چرم مصنوعی می باشد که در انواع رنگ بندی و طرح قابل تهیه می باشد و یکی از چرم های باکیفیت محسوب می شود. این محصول در سه رنگ شیک مشکی، سفید و طوسی تولید شده است. قسمت جلوی صندل بسته بوده و برش هایی که در اطراف این صندل وجود دارد باعث کمتر عرق کردن پا و جریان هوا می شود. چسبی بودن این صندل برای کودکان که در پوشیدن لباس و کفش صبور نیستند یک مزیت به شمار می رود.

رنگ و طرح صندل پسرانه تابستانی جدید

سایز و اندازه گیری صندل پسرانه FASHION

قالب صندل تابستانی کودکانه متفاوت بوده به همین دلیل ممکن است در هر کفش سایز پای کودک تغییر کند و عدد بالاتر یا پایین تر باشد. در سایت نازدونه یک روش ثابت برای اندازه گیری پای کودک و خرید سایز مناسب وجود دارد که کمترین خطا را در اندازه گیری خواهید داشت. در این روش شما پای کودک خود را روی کاغذ گذاشته و ابتدا و انتهای آن را اندازه گیری می کنید.

سایز و اندازه گیری صندل پسرانه FASHION

ابتدای پا انگشت شست و انتهای پا پشت پا می باشد. با گذاشتن یک خط کش و سانت زدن این فاصله اندازه ی کف پای کودک به دست می آید. حال برای خرید سایز مناسب وارد محصول مورد نظر می شوید و قسمت سایر مشخصات اندازه کف پای کودک خود را پیدا می کنید و سایز درج شده در قسمت بالای آن نشان دهنده ی سایز صندل مناسب برای کودک شماست. 


سایز این صندل از 21 تا 36 می باشد که اندازه کف پا برای هر کدام از این سایزها درج شده است. با توجه به سایزبندی، این محصول برای سنین نوجوان نیز مناسب است.


خرید و قیمت صندل پسرانه تابستانی 

برای خرید صندل پسرانه مدل FASHION که یحکی از شیک ترین صندل های تابستانه اسپرت است، می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع صندل های دخترانه و پسرانه  و اسپرت با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری کفش و کتونی در رشت) در قسمت کفش و کتونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!