بهترین زمان خرید سیسمونی
09 شهریور 1401 ساعت 15:47

بهترین زمان خرید سیسمونی

قطعا زمانی که از وجود یک جسم در وجودتان مطلع میشوید، دغدغه های شیرین زیادی به سراغتان می آید که یکی از مهم ترین دغدغه ها بهترین زمان برای خرید سیسمونی و چیدمان آن است که در این مقاله از نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه) به آن میپردازیم.
 

چک لیست سیسمونی نوزاد

شما میتوانید خرید سیسمونی را به صورت تک و یا حتی باهم انجام دهید، اما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما یک چک لیست سیسمونی از لوازم موردنیاز نوزاد داشته باشید تا لوازم ضروری و مهم را فراموش نکنید. میتوانید از چک لیست سیسمونی که برای مادران نازدونه ای آماده کرده ایم برای خرید خود استفاده کنید.
 
بهترین زمان خرید سیسمونی

 

زمان مناسب برای خرید سیسمونی

میدانیم که شما هم مانند هزاران پدر و مادر دیگر برای خرید سیسمونی نوزادتان لحظه شماری می کنید، اما باید از زمان مناسب برای خرید سیسمونی آگاه باشید و در صورت امکان در همان زمان برای خرید سیسمونی اقدام کنید. خرید زودتر یا دیرتر باعث خرید های اشتباه خواهد شد. در ادامه مزایا و معایب خرید زودهنگام و دیر هنگانم سیسمونی را مطرح میکنیم.

چه زمانی برای خرید سیسمونی اقدام کنم؟

شما برای خرید سیسمونی 9 ماه زمان دارید و هیچ زمان مشخصی برای خرید آن وجود ندارد؛ اما از آنجایی که ممکن است خرید لوازم و چیدمان سیسمونی کودک زمان بر باشد، میتوانید با توجه به تجربیات دیگر مادران بهترین تایم برای خرید و چیدمان سیسمونی کودک آشنا شوید.

طبق تجربیات، خرید سیسمونی به سبب دلایل مختلف؛ در ماه های اول بارداری باعث پشیمانی و دردسرهای فراوانی برای والدین خواهد شد، به طور مثال؛

  • مشخص نبودن جنسیت نوزاد در ماه های اول
  • اشغال فضای زیاد
  • خطر سقط جنین در 18 تا 20 هفته اول بارداری

در ماه های اول میتوانید چک لیست کامل و دقیق از لوازم ضروری که موردنیاز است را آماده کنید، به بررسی قیمت ها و جنس های مختلف بپردازید و به خودتان برسید تا زمانی که جنسیست فرزندتان مشخص شود.

به شما پیشنهاد میکنیم، خرید لوازم خرد سیسمونی را پس از مشخص شدن جنسیت کودک شروع کرده و تا پایان ماه هفتم خرید لوازم کوچک و بزرگ سیسمونی تمام شده باشد. برخی معتقدند خرید در ماه های آخر بهتر است، اما خرید دیر هنگام به دلیل رشد جنین، بالا رفتن وزن مادر و بی حوصلگی ها به شما پیشنهاد نمیشود. 

برای خرید سیسمونی از کجا شروع کنم؟

حالا که بهترین زمان برای خرید سیسمونی آگاه هستید، احتمالا سوالتان باید این باشد که برای خرید سیسمونی از کجا شروع کنم؟ ابتدا باید تصمیم بگیرید قرار است چه سیسمونی خریداری کنید؟ سیسمونی کامل با تمام لوازم ضروری و غیر ضروری؟ یا فقط میخواهید لوازم ضروری سیسمونی را خریداری کنید. پیشنهاد من به شما خرید لوازم سیسمونی ضروری است، زیرا؛ بسیاری از لوازم غیر ضروری بدون استفاده مانده و ماه ها بعد نیز از خرید آنها پشیمان میشوید در صورتی که با خرید لوازم ضروری در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

در صورتی که هر تصمیمی گرفته اید، برای پاسخ به سوال برای خرید سیسمونی از کجا شروع کنم؟ نیاز است که یک لیست سیمسمونی ضروری حاضر کنید و سپس فروشگاه مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. شما میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین لوازم سیسمونی را خریداری کنید، اما به شما پیشنهاد میکنیم پیش از خرید، حتما به سایت های فروش سیسمونی سر بزنید و قیمت ها را به صورت آنلاین با هم مقایسه کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی

خرید لوازم سیسمونی یکی از امور مهمی است که در دوران بارداری بر دوش والدین است، به شما پیشنهاد میکنیم قبل از هرچیز به جنس و قیمت لوازم توجه کنید و از مقایسه آنها غافل نشوید. یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی میتوانیم به نازدونه اشاره کنیم، شما میتوانید جهت مشاهده قیمت و خرید سیسمونی به دسته بندی سیسمونی نازدونه سر بزنید و از خدمات اینترنتی و حضوری آن بهره ببرید.

 



بیشتر بخوانیم


1 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • پریسا صداقت

    06 مهر 1401 ساعت 18:09

    عالی