نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز دخترانه
16 مهر 1402 ساعت 09:06

نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز دخترانه

سرویس تیکه باز به لباس های راحتی مناسب نوزادی تا حدود 3 یا 4 سالگی گفته می شود که جز نیازهای ضروری کودک به خصوص نوزادان تازه متولد شده می باشد. تفاوت سرویس تیکه باز با پک های بسته بندی شده این است که شما امکان انتخاب هر تیکه از لباس با توجه به سلیقه و نیاز خود را دارید و به دلیل ست بودن رنگ تیکه ها در یک مدل سرویس تیکه باز شما نیاز به گذاشتن وقت برای ست کردن لباس های کودک با یکدیگر ندارید.

سرویس های تیکه باز دخترانه و پسرانه و حتی اسپرت هستند. سرویس تیکه باز می تواند از جنس های متفاوت تولید شود ولی به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان سوپر پنبه لاکرا بهترین نوع پارچه بوده و پیشنهاد فروشگاه لباس بچه گانه نازدونه برای خرید لباس نوزادی است. در مجموعه نازدونه با مطالعه ی مشخصات محصول می توانید خرید اینترنتی آگاهانه ای داشته باشید. در این مقاله به توضیح سیسمونی تیکه باز دخترانه مجموعه نازدونه می پردازیم. 


جنس مناسب سیسمونی تیکه باز دخترانه

جنس سیسمونی های تیکه باز نازدونه از سوپر پنبه لاکرا بوده که بسیار نرم و لطیف بوده و به دلیل داشتن منشا گیاهی ضدحساسیت می باشد. این جنس به خصوص برای فصل زمستان مناسب بوده و می توانید از تاپ به عنوان زیرپوش و از مانتویی و بلوز آستین بلند برای گرم نگه داشتن بدن کودک استفاده کنید. لاکرای موجود در پارچه باعث افزایش طول عمر محصول پس از شستشو و دادن خاصیت کشسانی به پارچه می شود.

مدل های سیسمونی تیکه باز دخترانه

طرح و رنگ سیسمونی تیکه باز دخترانه

چاپ های مورد استفاده در سیسمونی های تیکه باز زول بوده و از داخل تماسی با پوست کودک ندارد. ترجیحا از خرید لباس های پر چاپ و دارای برجستگی خودداری کنید. لباس نوزاد نباید دکمه و قطعات ریز قابل بلعیدن داشته باشد.
رنگ های روشن انتخاب اکثر والدین برای سیسمونی چه برای نوزادان پسر و چه دختر می باشد. برای دختران رنگ صورتی، یاسی، سفید، آبی، کرم بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. رنگ سفید اصولا برای نوزادان تازه متولد شده تا 3 ماه مناسب می باشد.

⚪ حالا که قصد خرید سیسمونی تیکه باز برای دختر دردانه تان دارید، احتمالا وبلاگ «نقد و بررسی سیسمونی نوزادی تیکه باز پارادایس» هم برایتان مفید خواهد بود.


سایزبندی سیسمونی تیکه باز دخترانه 

سایزبندی سیسمونی به صورت 0، 1، 2 و 3 می باشد که برای تولیدی های مختلف بازه های سنی متفاوتی برای هر عدد در نظر گرفته می شود و در نهایت باید حتما به سانت محصول توجه کنید چون با توجه به جثه ی کودک ممکن است این بازه ی حدودی گفته شده مناسب فرزند دلبندتان نباشد. حدو سنی مناسب از بدو تولد تا 12 ماه می باشد ولی در بعضی سیسمونی ها سایز 4، 5، 6 و حتی 7 وجود دارد که حدود سنی 2 تا 4 سال را شامل می شود. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب درست ست سیسمونی دلبندتان، حتما وبلاگ «جدول سایز بندی لباس نوزادی» را مطالعه کنید.

خرید و قیمت سیسمونی تیکه باز دخترانه

خرید و قیمت سیسمونی تیکه باز دخترانه

برای خرید سیسمونی تیکه باز دخترانه مجموعه نازدونه داخل سایت از قسمت سیسمونی سپس سرویس تیکه باز می توانید تمام مدل های موجود را مشاهده و با توجه به سلیقه ی خود تیکه های موجود با رنگ و سایز دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر ست بودن تیکه های یک مدل با هم می توانید مدل هایی که مشابه به نظر می رسند را نیز با هم ست کنید. سیسمونی های تیکه باز هم از طریق سیسمونی سایت نازدونه هم از طریق فروش حضوری فروشگاهه نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر امکان خریداری دارند.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!