نقد و بررسی سیسمونی نوزادی تیکه باز پارادایس
11 دی 1401 ساعت 18:07

نقد و بررسی سیسمونی نوزادی تیکه باز پارادایس

خرید سیسمونی یکی از دغدغه های والدین به خصوص در زمان تولد اولین فرزندشان است. داشتن یک لیست از لوازم ضروری نوزاد به والدین کمک می کند با خیالی آسوده و بدون استرس تجربه ی خرید لذت بخشی برای فرزند خود داشته باشند. سیسمونی های تیکه باز با داشتن تمامی لباس های مورد نیاز برای نوزاد در بازه های سنی متفاوت می تواند نیاز شما به داشتن یک لیست ضروری لباس را برطرف کند.

سیسمونی های تیکه باز شامل تمامی لباس های ضروری نوزاد میشود. تیکه های سیسمونی تیکه باز؛

  • بلوز آستین بلند
  • بلوز آستین کوتاه
  • مانتویی
  • سرهمی
  • شلوار
  • شورت
  • رکابی
  • بادی
  • دستکش
  • کلاه، پاپوش

برخی از مدل های سیسمونی تیکه باز شامل لباس های دیگری نیز هستند که با توجه به نیاز و سلیقه ی خود می توانید خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت های سیسمونی های تیکه باز داشتن هارمونی رنگ در تیکه های هر مدل است و شما دیگر دغدغه ی ست کردن رنگ ها را نیز نخواهید داشت. ما در این مقاله به بررسی یکی از سیسمونی های تیکه باز دخترانه پرطرفدار سایت نازدونه، سیسمونی تیکه باز نوزادی پارادایس می پردازیم. این محصول با کد 1870 در سایت نازدونه در دسته بندی سیسمونی، سرویس تیکه باز قابل سفارش می باشد.

جنس سیسمونی تیکه باز پارادایس

به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان توجه به جنس لباس های نوزادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اولین و مهم ترین معیار برای انتخاب لباس می باشد. جنس سوپر پنبه لاکرا از بالاترین کیفیت در لباس های نوزادی برخوردار می باشد که بسیار نرم و لطیف بوده و کاملا ضدحساسیت است.یکی از مزیت های قابل توجه این جنس برگشت پذیری پارچه به حالت اولیه بعد از شستشو است. جنس سیسمونی تیکه باز پارادایس سوپر پنبه لاکرا بوده و هیچ گونه حساسیتی برای بدن نوزاد ایجاد نمی کند. 

تیکه ها، طرح و رنگ سیسمونی

رنگ این سیسمونی ترکیب صورتی و سفید است که رنگ مورد علاقه ی اغلب مادران برای نوزادان دختر است و طرح آن به صورت چاپی می باشد. مدل چین دار این سیسمونی با ترکیب رنگ ملایم صورتی برای دختر کوچولوهای دوست داشتنی یک ست بسیار زیبا و جذاب است. تیکه های این سیسمونی شامل مانتویی، پیراهن آستین بلند، پیراهن آستین کوتاه، شلوار رنگی، تاپ بادی، رکابی، تاپ بندی، رکابی بادی، کت‌گلدار، آستین بلند بادی، شورت طرح خرگوش، شورت رنگی، شلوار طرح خرگوش، بلوز آستین کوتاه یقه ب ب، زیر دامنی، سرهمی، بلوز آستین بلند، رامپر، دامن، پاپوش، آستین کوتاه بادی، کلاه، پیش بند، بلوز آستین بلند یقه ب ب  زیر دامنی و کت یقه ب ب است.

سایز سیسمونی تیکه باز پارادایس

سایزبندی این محصول به صورت 0 و 1 و 2 و 3 تعریف شده است که پس از انتخاب سایز، بازه ی سنی مربوط نیز به شما نشان داده می شود برای مثال سایز 0 برای بازه ی سنی بدو تولد تا 3 ماه است. این سیسمونی برای بازه ی سنی بدو تولد تا 12 ماه مناسب بوده و با توجه به جثه کودک تا 18 ماه نیز قابل استفاده است. علاوه بر این تمامی تیکه های سیسمونی های تیکه باز در تمامی سایزها اندازه گیری شده و در قسمت مشخصات محصول قابل مشاهده می باشد.

قیمت و خرید لباس های سیسمونی

از مهم ترین و ضروری ترین لوازم سیسمونی، پوشاک نوزاد است. اگر تمایل دارید یک ست کامل از لباس نوزاد داشته باشید پس حتما به سرویس تیکه باز در نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه) سری بزنید. در این دسته بندی شما انواع سرویس های تیکه باز با تنوع قیمت، رنگ و جنس های مختلف را مشاهده میکنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!