نقد و بررسی کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال
26 اسفند 1402 ساعت 09:25

نقد و بررسی کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال

کتونی اصولا برای ورزش و پیاده روی از آن استفاده شده و برای فعالیت روزمره کاربرد دارد. کتونی ها در دو نوع ساقدار و بدون ساق تولید می شوند. کتونی های بدون ساق انتخاب درست تری در زمان فعالیت بدنی هستند. کتونی می تواند چسبی یا بندی یا ترکیبی از این دو باشد. کتونی بچگانه هویج خوشحال یکی از محصولات مجموعه پوشاک و کفش نازدونه می باشد که در تمامی فصول قابل استفاده برای کودکان بوده و به دلیل طرحی که دارد بیشتر مورد توجه دختران قرار می گیرد. در این مقاله به توضیح مشخصات این محصول با کد 21444 می پردازیم که به راحتی در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی است و همچنین می توانید از دسته بندی کفش و کتونی بچه گانه سایت نازدونه آن را مشاهده کنید.

جنس کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال

جنس این محصول رویه بیاله و زیره پی یو می باشد. بیاله نوعی چرم مصنوعی محسوب می شود که ضد آب بوده ولی با توجه به مدل آن که برای باران طراحی نشده است در نظر داشته باشید برای روزهای بارانی گزینه مناسبی نیست. زیره پی یو از ترکیب دو ماده ی پلی ال و ایزوسیانات ساخته شده که بسیار سبک و بادوام است و کفش های با این زیره برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی هستند.

نقد و بررسی کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال

رنگ کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال

رنگ اصلی این محصول سفید بوده که طرح هویج برجسته دوخته شده روی آن با رنگ های صورتی، نارنجی و بنفش ترکیب شده و رنگ محصول هم بر همین اساس تعیین شده است. با توجه به طرح و رنگ این محصول هم برای دختران و هم پسران مناسب است ولی در دختران طرفدار بیشتری داشته است.

سایزبندی کتونی بچه گانه طرح هویج خوشحال

سایزبندی این محصول از 21 تا 31 بوده که مناسب یک سال تا هفت سال می باشد. اندازه کف داخلی کفش برای هر سایز داخل سایت درج شده است. شما می توانید پای کودک را روی یک کاغذ قرار داده و علامت گذاری کنید سپس فاصله ی بین دو خط را با سانتی متر اندازه بگیرید. به هیچ وجه عدد بدست آمده را به سمت پایین یا بالا گرد نکنید.

خرید و قیمت کتونی بچه گانه طرح هویج 

برای خرید کتونی بچه گانه مدل هویج خوشحال، هم از طریق سایت می توانید نسبت به انتخاب رنگ و سایز دلخواه خود اقدام کنید و هم از فروشگاه حضوری نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر قابل خریداری می باشد. در زمان ثبت سفارش اینترنتی پس از انتخاب سایز و رنگ، عکس تکی محصول به صورت خودکار نشان داده می شود که انتخاب رنگ را سهولت می بخشد. این کتونی از دسته بندی کفش و کتونی قابل مشاهده می باشد.

مشاهده جزییات محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!