چگونه سایز پای کودک را بفهمیم؟ + تصویر راهنما
12 آبان 1401 ساعت 12:18

چگونه سایز پای کودک را بفهمیم؟ + تصویر راهنما

برای پاسخ به سوال چگونه سایز پای کودک را بفهمیم؟ نیاز است سایز پای کودک را اندازه گیری کرده و سپس برای خرید کفش یا کتونی اقدام کنید. در این مقاله از نازدونه به شما روش صحیح اندازه گیری پای کودک را معرفی خواهیم کرد.

با استفاده از خط کش یا متر کف پای کودک را از انگشت شست پا تا انتهای آن سانت بزنید یا پای کودک را روی یک تکه کاغذ بگذارید و ابتدا و انتهای آن را با یک خودکار یا مداد علامت بگذارید سپس یک خط کش یا متر روی کاغذ بگذارید و فاصله ی بین این دو علامت که از شست پا تا انتهای آن می شود را اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که اندازه ی هردو پا را بگیرید و بهتر است بعد از ظهر این کار را انجام دهید زیرا پا در بزرگترین حالت ممکن خود است. از آن جا که کودک در حال رشد است بعد از اندازه گیری برای خرید کفش نیاز به راهنمای سایز دارید که ممکن است کمی در کفش های مختلف متفاوت باشد. در سایت نازدونه ( فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) تمامی محصولات کفش اعم از کتونی، پاپوش، بوت، نیم بوت، ساقدار، نیم ساق و صندل سانت زده شده و با داشتن اندازه کف پای کودک خود می توانید به مشخصات محصول رجوع کرده و سایز کفش مناسب فرزند خود را پیدا کنید.

راهنمای سایز پای کودک در نازدونه

اگر میخواهید از کفش یا کتونی که برای کودکتان خریداری میکنید رضایت داشته باشید، پس مقاله راهنمای خرید کفش بچگانه 2+10 نکته را به شما پیشنهاد میکنم.

 

چطور سایز پای کودکمان را اندازه گیری کنیم؟

از خریدن کفش هایی که کف آن ها تخت هستند یا بیش از اندازه بلند هستند خودداری کنید، کفش مناسب باید دارای کمی پاشنه باشد. کفش نباید به انگشت شست پا فشار آورد و انگشت داخل کفش جمع شود از طرفی هم نباید داخل پا لق بزند.
کفش های چسبی که باز و بسته کردنشان راحت تر است برای کودکان سنین پایین گزینه ی بهتری است. برخلاف لباس که میتوان حداکثر یک سایز بزرگتر خریداری کرد در خریدن کفش کودک دانش آموز خود که زمان زیادی را با آن سپری می کند از این کار پرهیز کنید.

چگونه سایز پای کودک را بفهمیم؟ 

برای مشاهده قیمت و خرید کفش و کتونی بچگانه میتوانید به دسته بندی کفش و کتونی نازدونه سری بزنید و به راحتی کفش موردنظر کودکتان را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!