10 مدل روش جدید بستن بند کتونی + تصویر
25 بهمن 1402 ساعت 15:38

10 مدل روش جدید بستن بند کتونی + تصویر

بستن بند کفش حرفه ای برای بسیاری از افراد یک سرگرمی جالب به شمار می رود. البته از آنجایی که کفش و کتونی یکی از جذابیت ها در استایل همه افراد است، بنابراین روش های جدید و حرفه ای در بستن بند کتونی میتواند به افزایش جذابیت استایل شما کمک کند. به همین منظور نیز ما در این مقاله از نازدونه (تولیدی لباس بچگانه) 10 مدل روش جدید بستن بند کتونی را با تصویر به شما آموزش میدهیم.

10 مدل روش جدید بستن بند کتونی

بستن بند کتونی مدل شطرنجی

بستن بند کتونی مدل شطرنجی

یکی از مدل های جالب برای بستن بند کتونی مدل شطرنجی ست. در این مدل بستن بند کفش به شما پیشنهاد میکنم از دو رنگ متفاوت برای بند کفش ها استفاده کنید تا نمای جذاب تری داشته باشد. شما میتواند از رنگ های موجود در کفش یا کتونی خود استفاده کنید. اگر از بندهای سفید و مشکی برای بستن بند کتونی مدل شطرنجی استفاده کنید کاملا متوجه علت نام گذاری آن میشوید. در تمامی مدل هایی که برای بستن بند کتونی انتخاب میکنید، بهتر است مدل های کتونی و مدل بستن بند هم خوانی داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است زیبایی استایلتان را کاهش دهد. به شما پیشنهاد میکنم برای انتخاب کفش یا کتونی بچه گانه حتما به دسته بندی کتونی و کفش در نازدونه سری بزنید.

بستن بند کتونی مدل مشبک

بستن بند کتونی مدل مشبک

این روش از بستن بند کتونی که به ظاهر بسیار سخت به نظر می رسد، میتواند یکی از روش های جذاب در استایل کفش و کتونی شما باشد. علت نام گذاری این مدل بستن بند کفش به دلیل درهم آمیخته بودن آن و ایجاد سوراخ هایی بین بندهاست. در لغت نامه دهخدا مشبک هرچیز درهم آمده و درهم آمیخته شده معنا شده. به شما پیشنهاد میکنیم این مدل بستن بند کفش را برای کفش هایی امتحان نکنید که تعداد سوراخ کمی دارند.

مدل های مختلف بستن بند کتونی

بستن بند کتونی مدل زیپ

ظاهر شبیه زیپ در این مدل بستن بند کتونی علت این نوع نام گذاری است. در بستن بند کتونی با مدل زیپی، پیشنهاد میشود از یک رنگ بند کفش استفاده کنید، زیرا تقریبا مدل شلوغی به نظر می رسد. 

آموزش بستن بند کفش حرفه ای

بستن بند کتونی مدل حلقه برگشتی

یکی دیگر از روش های بستن بند کتونی مدل حلقه برگشتی یا همان loopback می باشد. علت نام گذاری این مدل بستن بند کتونی این است که بند هر بار زمان رفتن به سمت مخالف بایک گره، مجدد به سمت موافق برمیگردد. بهتر است برای بستن این نوع بند کفش حتما از دو رنگ استفاده کنید.

بستن بند کتونی مدل نردبانی

بستن بند کتونی مدل نردبانی

مدل نردبانی نیز به خاطر ظاهر آن نام گذاری شده است، همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، ظاهر مدل نردبانی، شبیه به یک نردبان است. این مدل برای افرادی که ساده پسند هستند مناسب است، بنابراین اگر به علت سادگی آنرا انتخاب میکنید حتما از یک رنگ برای بند کفش استفاده کنید (ترجیحا از رنگ های کتونی استفاده کنید). در این مدل بندها از زیر وارد سوراخ های کفش میشوند.

بستن بند کتونی مدل دو رنگ

بستن بند کتونی مدل دو رنگ

بستن این مدل بند نیز ساده بوده و برای افراد ساده پسند بسیار مناسب است (البته در صورتی که از یک رنگ استفاده کنید). استفاده از دو رنگ متضاد نیز زیبایی آنرا دو چندان می کند.

بستن بند کتونی مدل دندان اره ای

بستن بند کتونی مدل دندان اره ای

مدل دندان اره ای مانند مدل ضربدری یکی از پر کاربردترین روش ها در بستن بند کفش می باشد. در این مدل بستن بند کتونی نیاز است بندهایی را انتخاب کنید که کمی بلندتر از سایر بندها باشد. 

سایر مدل های بستن بند کتونی

مدل بستن بند کتونی

نحوه بستن بند کتونی

مدل ساده بستن بند کفش



بیشتر بخوانیم


1 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • کاربر مهمان

    07 اسفند 1402 ساعت 10:48

    سپاس از مطلب خوبتون