بهترین ترکیب رنگ لباس بچگانه برای تابستان
27 مرداد 1401 ساعت 11:48

بهترین ترکیب رنگ لباس بچگانه برای تابستان

کودکان جهان اطراف را با نگاه کردن درک می‌کنند و رنگ‌های روشن یکی از جنبه‌های بصری ست که به متمایز کردن و دسته‌بندی اشیا کمک  می‌کند. آن‌ها به وسیله‌ی رنگ اشیا را بخاطر می‌سپارند. متمایز کردن رنگ‌های روشن برای کودکان آسان‌تر بوده و باعث شادی آن‌ها می‌شود. رنگ بر روی رفتار و احوالات کودکان تاثیرمی‌گذارد به همین دلیل انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای لباس کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله از نازدونه به بهترین ترکیب رنگ لباس‌ بچگانه می‌پردازیم.

صورتی و سفید ترکیب رنگ عالی برای لباس دخترانه


صورتی و سفید ترکیب رنگ عالی برای لباس دخترانه

یکی از بهترین رنگ‌ها برای جذاب شدن کودک بوده و ست صورتی با سفید دخترها را زیبا و شیرین نشان می‌دهد. امروزه این رنگ برای پسرها هم مورد استفاده قرار گرفته و می‌توان آن را با مشکی ست کرد؛ مثلا یک بلوز شلوارک پسرانه  مشکی سفید، ظاهر خیلی زیبایی را برای دردانه تان می سازد.

آبی؛ گزینه ای عالی برای ترکیب رنگ لباس بچگانه

آبی؛ گزینه ای عالی برای ترکیب رنگ لباس بچگانه

 از جمله رنگ‌های شاد محسوب می‌شود. گرانترین رنگ در بازار کشور آبی کاربنی است. تمامی طیف‌های رنگی آبی برای کودکان مناسب می‌باشد و می‌توانند با یکدیگر ست شوند. برای مثال شلوار آبی تیره با تیشرت آبی روشن. ترکیب آبی با رنگ های پاستیلی نیز بسیار جذاب است و برای ترکیب لباس بچگانه گزینه ای عالی است.

رنگ‌های تیره؛  که کودکتان را جذاب نشان میدهد

رنگ‌های تیره ای که کودکتان را جذاب تر نشان میدهد

 کودکان به لباس‌های رنگی و شاد علاقه دارند و ترجیحا از رنگ‌های تیره استفاده نمی‌شود. ولی در بعضی از مراسم‌ها و موقعیت‌ها نیاز به پوشیدن رنگ‌های تیره است. در این مواقع می‌توانید از ست رنگ‌های ارغوانی، قهوه‌ای، شکلاتی، سبز تیره و ... با سفید ، کرم و این دست رنگ‌ها استفاده کنید.

سفید؛ رنگی برای همه فصول

سفید؛ رنگی برای همه فصول

یکی از رنگ‌هایی که ست کردن آن با سایر رنگ‌ها در عین حساسیت، آسان بوده سفید است. برای مثال شلوار سفید را با هر رنگ تیشرتی می‌توان ست کرد. رنگ‌های تیره با سفید ست جذاب‌تری هستند.

رنگ‌های خاص مثل زیتونی، بادمجونی، کله غازی و ارغوانی

رنگ‌های خاص مثل زیتونی، بادمجونی، کله غازی و ارغوانی

این رنگ‌های خاص نیاز به حساسیت بیشتری دارند. زیتونی با رنگ‌های لیمویی، قهوه ای روشن یا هلویی زیبا هستند. بادمجونی با سفید و شیری، کله غازی با طوسی، مشکی و سفید.

رنگ روشن مانند آفتاب : برای ست لباس‌های روشن می‌توانید از تیشرت زرد روشن با جین تیره استفاده کنید. برای مثال اگربرای فرزند دخترتان یک تاپ زرد استفاده می‌کنید ست آن با شلوار مشکی یا آبی تیره بسیار عالی می‌شود.

پیشنهاد نازدونه برای ترکیب رنگ لباس بچگانه

موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از نکات در زمینه‌ی ست کردن رنگ‌ها را شامل می‌شود و بهتر است گاهی از سلایق شخصی خود نیز در این زمینه استفاده کنید زیرا ممکن است به یک ترکیب خاص برسید.

راهنمای خرید لباس بچگانه مناسب فصل تابستان

چطور به کودکمان بیاموزیم اتاق خود را تمیز کند؟

بادگیری مهم ترین اصول تربیت کودکان + 9 نکته مهم



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!