40 مدل شلوار بچگانه
20 دی 1402 ساعت 17:00

40 مدل شلوار بچگانه

در این سال ها که تعداد تولیدی های پوشاک خصوصا پوشاک بچگانه بیشتر شده، تنوع مدل لباس نیز افزایش پیدا کرده است. مدل های مختلف شلوار بچگانه نیز در همین سال ها به شدت افزایش پیدا کرده است. تنوع زیاد شلوار بچگانه باعث میشود که والدین با توجه به سلیقه و نیاز کودک خود، انتخاب بهتری داشته باشند. در ادامه به معرفی انواع شلوار بچگانه می پردازیم.

شلوار راحتی بچگانه

شلوار راحتی یکی از پر استفاده ترین مدل ها در بین شلوارهای بچگانه است. کودکان شما با پوشیدن این شلوار بچگانه احساس راحتی دارند و اغلب به دلیل جذب نبودن میتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند.

شلوار جین بچگانه

یکی دیگر از پرطرفدار ترین انواع شلوار بچگانه بین دختران و پسران با سنین متفاوت شلوار جین است. از ویژگی های شلوار جین میتوان به مقاومت بالا و سختی پارچه اشاره کرد. شلوار جین معمولا با رنگ آبی در فروشگاه ها عرضه میشود.

شلوار کتان بچگانه

شوار کتان نیز به دلیل راحت بودن، برای کودکتان یک انتخاب مناسب به شما می رود. خنک بودن شلوار کتان باعث شده است تا این شلوار در فصل های گرم محبوبیت بیشتری داشته باشد.

شلوار پارچه ای بچگانه

معمولا در تولید شلوار های پارچه از پارچه هایی استفاده میشود که محکم، باکیفیت و با دوام هستند. این شلوار ها ظاهری شیک و زیبا دارند. پیشنهاد نازدونه به شما این است که در میهمانی های رسمی یا نیمه رسمی برای کودکتان شلوار پارچه ای خریداری کنید، در غیر این صورت برای راحتی بیشتر فرزندتان از شلوار های راحت تری استفاده کنید.

شلوار اسلش بچگانه

شلوار اسلش هم یکی دیگر از شلوارهای پر طرفدار در بین کودکان و نوجوانان است. اکثرا شلوار های اسلش از پارچه های نرم و راحتی تولید میشود و به همین دلیل نیز برای فعالیت های روزانه مناسب است. تنوع رنگ در شلوارهای اسلش بسیار بالاست و میتوانید به راحتی لباس کودکتان را با رنگ مناسبی ست کنید. 

شلوار بگ بچگانه

شلوار بگ نیز یکی از مدل های شلوار بگ بچگانه است که بسیار پر طرفدار است و در این سال ها تولید این مدل شلوار در تولیدهای لباس بچگانه نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. برای اینکه بدانید چه لباسی را با شلوار بگ بچگانه ست کنید میتوانید به مقاله ست با شلوار بگ بچگانه را مطالعه کنید.

مدل های شلوار بچگانه (40 مدل)

مدل شلوار بچگانه

بهترین مدل شلوار بچگانه

مدل شلوار بچه گانه

شلوار بچگانه طرحدار

شلوار بچگانه گت دار

شلوار بچگانه طرح میکی موس

مدل شلوار بگ راحتی

مدل شلوار بچگانه کیوت

مدل شلوار راحتی بچگانه

شلوار بچگانه راحتی

شلوار راحتی بچگانه

شلوار بچگانه مشکی و سبز

شلوار بچگانه

شلوار بچگانه راحتی

شلوار بچگانه سبز

مدل شلوار راحتی بچگانه

مدل شلوار بچگانه طرحدار

مدل شلوار بچگانه ارتشی

مدل شلوار بچگانه ذغالی

مدل شلوار بچگانه جیب دار

مدل شلوار راحتی بچگانه سبز و مشکی

مدل شلوار بچگانه  versace

شلوار بچگانه ذغالی طرح دار

مدل شلوار بچگانه

شلوار بچگانه مدل زاپدار

مدل شلوار بچگانه جدید

شلوار لی زاپ دار بچگانه

شلوار زاپدار زغالی بچگانه

شلوار راحتی بچگانه سرمه ای و قرمز

مدل شلوار ورزشی بچگانه در رنگنبدی متفاوت

شلوار بچگانه گت دار

مدل شلوار بچگانه فسفری

مدل شلوار بچگانه طرحدار

مدل شلوار بچه با طرح میکی ماوس

شلوار بچه با طرح زاپ

مدل شلوار بچه طرح دار

مدل شلوار بچه طرح پروانه

شلوار بچگانه رنگ آجری

 

خرید و قیمت شلوار بچگانه

مدل هایی که در تصاویر بالا مشاهده کردید همه از تولیدات نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) می باشد. در صورتی که تمایل دارید قیمت و سایر مدل ها را مشاهده کنید روی دکمه زیر کلیک کنید و یا در مرورگر خود کلمه نازدونه را جستجو کرده و وارد سایت نازدونه شوید، سپس از کادر جستجو در بالای سایت کلمه شلوار را سرچ کنید تا تمامی مدل های شلوار بچگانه در سایت نازدونه مشاهده کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!