نقد و بررسی بلوز شلوار بگ دخترانه
09 آذر 1402 ساعت 17:31

نقد و بررسی بلوز شلوار بگ دخترانه

بلوز آستین بلند و شلوار پرکاربردترین ست در فصل سرد پاییز و زمستان به شمار می آید. ست بلوز و شلوار را با با توجه به مدل و طرح و جنس می توان به دو دسته ی راحتی و بیرونی تقسیم کرد. ست های راحتی با الگوی استاندارد معمول بدون طرح های برجسته و شلوغ و اغلب از جنس پنبه و نخی هستند و ست های بیرونی دارای الگوی دوخت متفاوت و به روز و یا طرح های خاص و برجسته می باشند. بلوز شلوار بگ استایل دخترانه تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) از جمله ست های بیرونی به شمار می آید که  می توانید با پافر هم به فرزند دلبندتان به تن کنید.

داشتن سایز 70 یک مزیت برای این محصول به شمار می رود زیرا سایز 70 مناسب سایز 38 و 40 می باشد و قابل ست کردن برای دختران و مادران با این سایز می باشد. بلوز این محصول به صورت جداگانه برای خانه نیز کاربرد دارد ولی به دلیل شلوار بگ و بلندی که دارد و در زمان بازی گزینه ی مناسبی محسوب نمی شود پیشنهاد ما به شما استفاده از این ست برای بیرون می باشد. این محصول با الگوی برش و مدل به روز و جدید با کد 21101 داخل سایت قابل جستجو و مشاهده می باشد.

بلوز شلوار بگ دخترانه

جنس بلوز شلوار بگ دخترانه

جنس این محصول دورس پنبه تیپ لاکرا می باشد. دورس پنبه تیپ لاکرا جز باکیفیت ترین جنس های دسته ی پنبه می باشد و در فصل سرما بسیار پرکاربرد است. این محصول با داشتن لاکرای کافی بعد از شستشو شکل و بافت خود را به راحتی از دست نداده و شل و وا رفته یا به اصطلاح دفرمه نمی شود. توجه داشته باشید تمامی لباس های پنبه دارای دستور العمل شستشو هستند که با رعایت آن می توانید طول عمل لباس خود را افزایش دهید. 

نقد و بررسی بلوز شلوار بگ دخترانه

رنگ بلوز شلوار بگ دخترانه

رنگ بندی این محصول شامل سرخابی سیر، سبز بنتون، قرمز و بنفش می باشد. رنگ های شاد و پررنگ انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و به خصوص دختران زیبا می باشد. مدل بگ استایل این محصول طبق استانداردهای روز مد بوده و هم با کتونی هم کفش قابل ست کردن است.

سایزبندی بلوز و شلوار بگ دخترانه

سایزبندی این محصول 35 تا 70 می باشد که برای یک سال تا بزرگسال که سایز 38 و 40 هستند مناسب بوده و دوخت و قواره آن کاملا استاندارد طراحی شده است زیرا قبل از تولید به صورت انبوه تمامی محصولات تولیدی نازدونه نمونه گیری و تست می شوند. به دلیل داشتن سایزبندی کامل می توانید یک ست خونوادگی شیک داشته باشید و برای عکس های خونوادگی نیز پیشنهاد می شود. این محصول برای ست مادر و دختری بسیار مناسب می باشد. جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است و می توانید با یک لباس مناسب مطابقت داده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید و قیمت بلوز شلوار بگ دخترانه

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی دخترانه دسته بندی بلوز شلوار مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

خرید لباس



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!