نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی
14 دی 1402 ساعت 11:40

نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی

سرویس تیکه باز به ست لباس‌های نوزادی گفته می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از لباس های موجود در این ست را خریداری کنید. به هر کدام از لباس های سرویس تیکه باز یک تیکه می گویند برای مثال تیکه شلوار، تیکه مانتویی و ... . برخی از تیکه ها به عنوان تیکه ضروری محسوب شده و شما می توانید در تمامی مدل ها ببینید مثل تیکه شلوار، مانتویی، آستین کوتاه، آستین بلند، رکابی، انواع بادی و سرهمی. تیکه هایی مثل شورت، دستکش، کلاه و پاپوش و پیشبند در برخی مدل ها ممکن است موجود نباشد.

سرویس های تیکه باز مناسب نوزادی از بدو تولد تا حدود 3 یا 4 سالگی می باشد. تفاوت سرویس تیکه باز با پک های بسته بندی شده این است که شما امکان انتخاب هر تیکه از لباس با توجه به سلیقه و نیاز خود را دارید و به دلیل ست بودن رنگ تیکه ها در یک مدل سرویس تیکه باز نیاز به گذاشتن وقت برای ست کردن لباس های کودک با یکدیگر ندارید. سرویس های تیکه باز دخترانه، پسرانه و حتی اسپرت هستند. سرویس تیکه باز می تواند از جنس های متفاوت تولید شود ولی به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان سوپر پنبه لاکرا بهترین نوع پارچه بوده و پیشنهاد نازدونه (لباس بچگانه در رشت) برای خرید لباس نوزادی است. در این مقاله به توضیح سیسمونی تیکه باز نوزادی مدل ذغالی مجموعه نازدونه می پردازیم.

جنس سیسمونی تیکه باز نوزادی مدل ذغالی

جنس سیسمونی های تیکه باز نازدونه از سوپر پنبه لاکرا، صد در صد پنبه بوده که بسیار نرم و لطیف است و مهم ترین نکته ضدحساسیت بودن آن می باشد. این جنس به خصوص برای فصل زمستان مناسب بوده و می توانید از تاپ به عنوان زیرپوش و از مانتویی و بلوز آستین بلند برای گرم نگه داشتن بدن کودک استفاده کنید. لاکرای موجود در پارچه باعث افزایش طول عمر محصول پس از شستشو و دادن خاصیت کشسانی به پارچه می شود.

نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی

 

طرح سیسمونی تیکه باز نوزادی مدل ذغالی

چاپ های مورد استفاده در سیسمونی های تیکه باز زول بوده و از داخل تماسی با پوست کودک ندارد. ترجیحا از خرید لباس های پر چاپ و دارای برجستگی خودداری کنید. لباس نوزاد نباید دکمه و قطعات ریز قابل بلعیدن داشته باشد. طرح خرس روی این سیسمونی تیکه باز هم برای کودک پسر و هم دختر مناسب می باشد.

رنگ سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی

رنگ ذغالی و طوسی استفاده شده در این سیسمونی برای کودکان با پوست روشن مناسب می باشد. همچنین برای عکاسی از کودک با داشتن یک محیط روشن بسیار چشمگیر خواهد بود. تیره بودن رنگ لباس برای کودک که لباس خود را دائما کثیف می کند گزینه ی مناسبی ست و می تواند در کمد لباس او جا داشته باشد. 

سرویس تیکه باز ذغالی

سایزبندی سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی

سایزبندی سیسمونی به صورت 0، 1، 2 و 3 می باشد که برای تولیدی های مختلف بازه های سنی متفاوتی برای هر عدد در نظر گرفته می شود و در نهایت باید حتما به سانت محصول توجه کنید چون با توجه به جثه ی کودک ممکن است این بازه ی حدودی گفته شده مناسب فرزند دلبندتان نباشد. حدود سنی مناسب از بدو تولد تا 12 ماه می باشد ولی در بعضی سیسمونی ها سایز 4، 5، 6 و حتی 7 وجود دارد که حدود سنی 2 تا 4 سال را شامل می شود.

خرید و قیمت سیسمونی تیکه باز نوزادی ذغالی

برای خرید سیسمونی های تیکه باز مجموعه نازدونه داخل سایت از قسمت سیسمونی سپس سرویس تیکه باز می توانید تمام مدل های موجود را مشاهده و با توجه به سلیقه ی خود تیکه های موجود با رنگ و سایز دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر ست بودن تیکه های یک مدل با هم می توانید مدل هایی که مشابه به نظر می رسند را نیز با هم ست کنید. سیسمونی های تیکه باز هم از طریق سیسمونی سایت نازدونه هم از طریق فروش حضوری فروشگاه نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر امکان خریداری دارند.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!