​تیشرت شلوارک FANTASY NZDE
06 تیر 1402 ساعت 07:26

​تیشرت شلوارک FANTASY NZDE

تیشرت شلوارک پنبه از جمله لباس های پرکاربرد در فصول گرم بهار و تابستان هستند. این جنس تیشرت شلوارک ها با توجه به مدلی که دارند در خانه و بیرون قابل استفاده هستند. با بعضی از مدل ها و ترکیب رنگ ها می توان یک استایل شیک برای بیرون داشت. تنوع مدل تیشرت شلوارک های پنبه بسیار بالا است؛ در نتیجه بهترین راه برای داشتن یک خرید لذت بخش و آسان،  آگاه بودن از این است که بدانید چه می خواهید و با توجه به آن اقدام به خرید رنگ و طرح خود کنید برای مثال تیشرت یقه دار یا یقه گرد، طرح ساده یا کارتونی و شلوغ، طرح های چاپی یا برجسته، کاربرد بیرونی یا خانگی و ...؟!

ویژگی های تیشرت شلوارک پنبه ای

در سایت لباس بچگانه نازدونه تنوع تیشرت شلوارک های پنبه بسیار بالاست و شما به راحتی می توانید از تمامی سایزها از یک سال تا نوجوان را مشاهده کنید. لطافت و نرمی جنس پنبه هم باعث عدم حساسیت پوست شده و هم جریان هوا به راحتی از آن عبور کرده و کودک عرق نمی کند که یک مزیت در فصل بهار و تابستان به شمار می رود. تیشرت شلوارک FANTASY NZDE تولید نازدونه یکی از مدل های تیشرت شلوارک بچگانه سایت نازدونه می باشد که با کد 20287 در سایت قابل جستجو بوده و یا می توانید از طریق دسته بلوز شلوارک پسرانه و یا دخترانه (بهار و تابستونی) به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس، طرح و رنگ تیشرت شلوارک فانتزی

همانطور که بارها گفته شد بهترین جنس برای لباس کودکان پنبه است که منشا گیاهی داشته و دارای درجه بندی های متفاوتی است. سوپر پنبه فول لاکرا یکی از بهترین نوع پارچه در دسته بندی پنبه بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که داراست به دلیل داشتن لاکرا خاصیت کشسانی مناسبی به پارچه داده که هم تحرک را برای کودک راحت تر می کند و هم بعد از شستشو لباس شکل و فرم اولیه خود را از دست نمی دهد. در تابستان که لباس بیشتر از زمستان شستشو می شود این ویژگی پارچه یک مزیت به شمار می رود.

رنگ بندی تیشرت شلوارک فانتزی

درضمن علاوه بر جنس طرح لباس نیز در ایجاد حساسیت دخیل می باشد. لباسی که دارای طرح های برجسته و پولکی باشد و یا از داخل با پوست کودک برخورد کند باعث آزار کودک می شود. طرح این تیشرت به صورت چاپ زول بوده و در روی لباس کار شده است و با پوست کودک در تماس نیست.

رنگ های زیبای این محصول به صورت ترکیبی هم طیف بوده و رنگ تیشرت و شلوارک در تضاد هستند. رنگ چاپ روی تیشرت و شلوارک برعکس یکدیگر طراحی شده است. رنگ های تیشرت پسته ای، حنایی و سبز صابونی و رنگ های شلوارک سبز لاجوردی،سبز یشمی و سبز کاهویی است.

 

سایزبندی تیشرت شلوارک فانتزی بچگانه 

سایزبندی این محصول از 35 تا 65 بوده که مناسب یک سال تا پانزده سال می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای تیشرت شلوارک قد تیشرت و دور سینه، قد شلوارک، بلندی فاق و دور ران می باشد که دور سینه عدد و دور ران دو برابر می شود. یکی از راه های انتخاب سایز مناسب اندازه گیری یکی از لباس های مناسب کودک و تطابق با سانت درج شده در سایت برای شناسایی سایز موردنظر است.

خرید تیشرت شلوارک فانتزی بچگانه

قیمت و خرید تیشرت شلوارک فانتزی بچگانه

برای خرید تیشرت شلوارک FANTASY NZDE می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع تیشرت شلوارک های دخترانه و پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه به صورت اینترنتی و یا حضوری، در فروشگاه لباس بچگانه در رشت قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!