لباس کودک در خیابان معلم رشت
06 آذر 1401 ساعت 15:18

لباس کودک در خیابان معلم رشت

خرید لباس کودک از زمان قبل تولد او به یک مسئله ی قابل توجه و دغدغه برای والدین تبدیل می شود زیرا لباس مناسب علاوه بر راحتی کودک ضامن سلامت او در فصول مختلف خواهد بود. 
برای خرید لباس کودک سایت ها و فروشگاه های آنلاین و حضوری بسیاری وجود دارند. خیابان معلم رشت یکی از مکان هایی است که فروشگاه حضوری مجموعه نازدونه در آن واقع شده است که مشتریان زیادی چه داخل گیلان چه از شهرهای مختلف ایران برای خرید لباس کودک به آن جا می روند. البته امکان خرید آنلاین از طریق سایت برای همه وجود دارد و می توانید بدون هیچ مشکلی از سایت فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه نازدونه اقدام به خرید لباس برای فرزند دلبندتان کنید. مجموعه نازدونه از زمان بدو تولد تا بزرگسالی کودکتان در کنار شماست.
فروشگاه حضوری نازدونه تنها در رشت، خیابان معلم، میدان مادر واقع شده و هیچ شعبه دیگری نه در گیلان و نه هیچ جای ایران ندارد. با جستجوی کلمه نازدونه در گوگل نیز به راحتی می توانید به سایت نازدونه دسترسی پیدا کنید.

خرید لباس کودک در رشت خیابان معلم

با توجه به رشد سریع کودک از بدو تولد تا سه سالگی باید از خریدن لباس های بیش از اندازه و غیر ضروری برای کودک اجتناب کرد و در عوض لباسی با کیفیت و قیمت مناسب خرید تا در عین حال که در هزینه ها صرفه جویی می شود پوست بدن کودک را اذیت نکند. اولویت در انتخاب لباس کودک راحتی و کیفیت می باشد. لباس هایی با ظاهر زیبا ولی جنس بی کیفیت بیش از یک بار یا حتی یک ساعت پوشیده نمی شوند و کودک بلافاصله از والدین درخواست می کند که آن را از تنش در بیاورند یا خود تلاش برای در آوردن آن می کند.

  • لباسی بخرید که نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد. لباس تنگ باعث اذیت شدن و جلوگیری از تحرک کودک و لباس بزرگ باعث دست و پا گیر بودن برای او می شود.
  • رنگ های شاد در روحیه ی کودک بسیار تاثیرگذار بوده و باعث شادابی او می شود. تاثیر رنگ را بر روحیه ی کودک جدی بگیرید.
  • لباس کودک باید از بهترین کیفیت و الیاف باشد تا از ایجاد حساسیت و آسیب به پوست کودک جلوگیری کند. از جنس های با کیفیت سوپر پنبه فول لاکرا برای تابستان و دورس پنبه تیپ لاکرا برای زمستان مناسب است.
  • در زمستان که کودک باید لباس بیشتر و ضخیم تری بپوشد و علاقه کمتری به این کار نشان می دهد طرح های انیمیشنی مورد علاقه ی او می تواند به بیشتر شدن تمایل او به پوشیدن لباس کمک کند و در نتیجه والدین نگران سرما خوردن فرزند خود نمی شوند.

لباس کودک در رشت خیابان معلم

البته فراموش نکنید که لباس های بیرونی زمستان کودک  خود را یک سایز بزرگتر تهیه کنید زیرا در مدت زمان خاصی پوشیده می شوند و زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند در نتیجه مجبور به صرف هزینه ی بیشتر نخواهید بود علاوه بر اینکه کودک باید چند لایه لباس زیر آخرین لایه بپوشد. اینکه لباس به راحتی در آورده شود یا پوشیده شود بسیار اهمیت دارد زیرا هر بار که وارد محیط با دمای متفاوت می شوید همانطور که خودتان احساس گرما می کنید و برای مثال کاپشنتان را در می آورید برای کودک نیز باید این کار انجام دهید پس راحتی در پوشیدن و در آوردن لباس نیز نکته ی قابل توجهی در انتخاب مدل مدنظر شماست.

هنگامی که کودک به سنی برسد که درک کافی از محیط اطراف داشته باشد و بتواند در مورد پوشش خود نظر داده و تصمیم بگیرد والدین باید در انتخاب لباس از او مشورت بگیرند. به این صورت کودک هم مشورت کردن را آموزش می بیند هم به لباسی که می پوشد علاقه داشته و برای پوشیدن لباس تمایل نشان می دهد.
لباس های کارتونی در بین کودکان طرفدار زیادی دارد ولی والدین بیشتر تمایل به لباس های ساده دارند. این نکته در تولیدات لباس نازدونه در نظر گرفته شده و بخش تولید نازدونه با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده یعنی رنگ های شاد کودکانه، کیفیت و جنس مناسب و سلیقه ی متفاوت تمامی افراد چه کودکان چه بزرگسالان اقدام به تولید محصولات مورد نظر مشتریان خود می کند.
در تولیدی مجموعه نازدونه هدف و اولویت کیفیت و رضایت کودکان و والدین است. یک لباس با کیفیت و زیبا باعث لبخند رضایت کودک شده و شادی او را در هنگام بازی موجب می شود؛ به همین دلیل همه تولیدات ما از بلوز شلوارک پسرانه گرفته تا دخترانه و... بر همین اساس تولید شده است.

لباس کودک در شهر رشت

لباس کودک در شهر رشت

با افزایش تولیدات پوشاک کودک فروشگاه های حضوری و آنلاین لباس نیز بیشتر شده و والدین با طیف گسترده ای از انواع مدل و جنس لباس کودک علی الخصوص قیمت های متنوع روبرو می شوند. هنگامی که به قصد خرید به خیابان می روید تعداد بی شماری مغازه می بینید که برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود باید همه را جستجو کنید و بسیار زمان بگذارید و در نهایت ممکن است تنها ظاهر لباس را بپسندید و جنس یا قیمت مدنظر شما نباشد حال با در نظر گرفتن این موارد انتخاب فروشگاهی که در کنار کیفیت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و بتوان با خیال راحت از آن خرید کرد کار دشواریست. در این شرایط پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت نازدونه است که هر روز تمامی محصولات جدید در آن بارگذاری شده و به راحتی می توانید هر محصول با هر سایزی که مد نظر دارید جستجو کنید و با مقایسه ی قیمت و کیفیت تضمین شده، خرید خود را ثبت کنید و حتی اگر تمایل به خرید حضوری دارید به فروشگاه حضوری لباس کودک در خیابان معلم رشت رفته و محصول بارگذاری شده ی روز را از فروشگاه خریداری کنید. البته صرفه جویی در وقت و هزینه و درگیر ترافیک سنگین نشدن خیابان ها یکی از مزیت های خرید آنلاین است. 

بهترین تبلیغ برای هر تولید کننده ای تبلیغ زبانی است که از رضایت مشتریان و بیان آن به افراد دیگر حاصل می شود. نازدونه با تکیه بر اعتماد مشتریان خود با استفاده از بهترین مواد اولیه و استفاده از الگوی دوخت استاندارد این اعتماد را آرام آرام به دست آورده و تلاش برای حفظ آن می کند. 
لباس های تابستانی نازدونه از جنس سوپر پنبه فول لاکرا و لباس های زمستانی نازدونه از جنس دورس پنبه تیپ لاکرا مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار ایران تهیه می شود. پارچه های تولیدات نازدونه ضدحساسیت بوده و بسیار نرم می باشد. در زمستان جنس های داخل کرک و خز دار برای تولید انواع هودی و سویشرت های بیرونی به کار می رود که بسیار پرطرفدار است.

لباس سیسمونی نوزادی در رشت

لباس سیسمونی نوزادی در رشت

وقتی از همراهی نازدونه از کودکی تا بزرگسالی برای شما گفتیم این زمان از نوزادی و تولد فرزند شما شروع می شود. در نازدونه شما می توانید تمامی لباس های نوزادی فرزندتان چه به صورت تیکه ای و چه به صورت پک تهیه کنید. سرویس های تیکه باز نازدونه شامل تمامی لباس های مورد نیاز یک نوزاد از جوراب و دستکش تا سرهمی و شلوار گرفته را شامل می شود. بلوز آستین کوتاه، آستین کوتاه بادی، رکابی و رکابی بادی، بلوز آستین بلند، آستین بلند بادی، مانتویی و کلاه تیکه های اصلی هستند که برای یک نوزاد نیاز است. این سرویس های تیکه باز شامل سایز بندی هستند و در بعضی مدل ها تا سه الی چهار سالگی کودک را به راحتی می توان تهیه کرد. یکی از مزیت های این سرویس ها این است که دغدغه ست کردن لباس ها را نیز ندارید. دارای طرح های پسرانه، دخترانه و اسپرت هستند. کیفیت سوپر پنبه لاکرا بسیار نرم و لطیف و ضدحساسیت مناسب نوزادان می باشد.
همچنین پک های بسیار زیبای کادویی برای زمانی که یک نوزاد تازه متولد شده در خانواده دارید را نیز می توانید از سایت یا فروشگاه حضوری لباس کودک در خیابان معلم رشت خریداری کنید. این پک های کادویی دارای جعبه های بسیار زیبای مخصوص کادو هستند و در انواع پنج تیکه، نوزده تیکه، بیست تیکه قابل خریداری هستند. پک های توری هشت تیکه با بسته بندی زیبا نیز یکی از پیشنهادات نازدونه به شماست. مدل های دو تیکه، سه تیکه و چهار تیکه نیز موجود هستند. تمامی سیسمونی های نازدونه با قیمت های متفاوت با توجه به سلیقه و نیاز شما چه از طریق سایت چه به صورت حضوری قابل خریداری هستند. بنابراین کافی ست برای خرید لباس سیسمونی در خیابان معلم رشت به فروشگاه نازدونه بروید.

فروشگاه لباس کودک در رشت

پیشنهاد شگفت انگیز نازدونه

نازدونه در پایان هر فصل و در برخی مناسبت های خاص تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود چه به صورت حضوری (در خیابان معلم رشت) و چه آنلاین در نظر می گیرد. از آن جا که هزینه ی مواد اولیه هر سال افزایش یافته و بالطبع قیمت لباس نیز گران تر می شود برای والدین که کودکشان به سرعت در حال رشد است این زمان می تواند یک فرصت استثنایی باشد که خرید های سال آینده خود را نیز انجام دهند و یک صرفه جویی برای سال جدید خود داشته باشند. با ثبت نام در سایت در این زمان ها پیامکی حاوی متن شروع تخفیفات برای کاربران ارسال می شود و همچنین از طریق شبکه های مجازی نازدونه اطلاع رسانی انجام می شود. 

لباس فروشی کودک در رشت

لباس فروشی کودک در شهر رشت یکی از محل های رشت است که به دنبال جدیدترین و جذاب ترین مدل های لباس برای کودکان هستند. همانطور که میدانید یکی از فروشگاه های معروف این حوزه، فروشگاه نازدونه است که در خیابان معلم رشت واقع شده است.

فروشگاه نازدونه با داشتن مجموعه ای گسترده از لباس های کودکانه، می تواند به نیازهای شما در زمینه پوشاک کودکانه پاسخگو باشد. این فروشگاه با داشتن کادری مجرب و متعهد، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان دارد و کیفیت بالای لباس هایش را تأیید می کند. بنابراین اگر به دنبال لباس کودک در رشت معلم هستید حتما به فروشگاه نازدونه سری بزنید. 

با مراجعه به سایت فروشگاه نازدونه، می توانید با محصولات متنوع و جذاب آن آشنا شوید و از خدمات حرفه ای این فروشگاه بهره‌ ببرید.

انتقادات و پیشنهادات

نازدونه از طریق فضای مجازی، پشتیبانی تلفنی و تیکت ناحیه کاربری با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و تمامی شما عزیزان می توانید به راحتی نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کرده و همکاران ما در قسمت پشتیبانی نازدونه به واحد های مربوطه انتقال می دهند. این نظرات شامل تولیدات نازدونه نیز می شود و با بررسی های لازم و با در نظر گرفتن تمامی شرایط مجموعه تصمیم گیری و اقدام به انجام پروژه ی مورد نظر می کند.

آشنایی با نازدونه
مجموعه نازدونه به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی پوشاک و کفش کودکان در کشور می باشد که با شروع به کار از دهه هشتاد شمسی تا کنون همراه با کادری مجرب و حرفه ای ، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات بچه گانه در خیابان معلم رشت به فعالیت خود ادامه می دهد. مجموعه نازدونه همواره ارائه محصولات با بیشترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها با سود بسیار پایین را سرلوحه خود قرار داده است که با ارسال به سراسر کشور با بیشترین سرعت ممکن در خدمت شما هم میهنان عزیز خواهد بود.
مجموعه نازدونه به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی پوشاک و کفش کودکان در کشور است. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه کاری در کارخانه مرکزی به مساحت بالغ بر هفت هزار متر مربع و با شبکه ارسال و توزیع روزانه سه هزار بسته پستی به سراسر کشور و فروشگاه حضوری به مساحت سیصد مترمربع جهت خدمات فروش حضوری واقع در رشت خیابان معلم میدان مادر همراه با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات می باشد. 
مجموعه نازدونه با صد و هفتاد هزار سیسمونی تیکه باز در صد مدل مختلف به عنوان جامع ترین و برترین مرکز تخصصی سیسمونی در کشور می باشد.
در این مجموعه حدود دویست نفر بطور مستقیم و حدود چهارصد نفر بصورت غیر مستقیم شاغل میباشند.
مجموعه نازدونه همواره ارائه محصولات با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت ها با سود بسیار پایین را سرلوحه خود قرار داده است که با ارسال به سراسر کشور با بیشترین سرعت ممکن در خدمت شما هم میهنان عزیز می باشد.
در راستای طرح جامع افزایش حوزه فعالیت، در فاز اول طرح، فروش کیف، شال و روسری زنانه نیز به مجموعه نازدونه اضافه گردیده است.

 



بیشتر بخوانیم


2 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • پریسا صداقت

    26 آذر 1401 ساعت 17:36

    فروشگاهتون چه روزایی باز هست؟

    • مدیر سایت

      27 آذر 1401 ساعت 10:38

      سلام وقت بخیر فروشگاه همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 22:30 تمام وقت باز میباشد

  • کاربر مهمان

    06 آبان 1402 ساعت 15:00

    فروشگاه لباس بچگانه نازدونه فقط توی خیابان معلم رشت شعبه داره؟

    • مدیر سایت

      07 آبان 1402 ساعت 08:21

      سلام وقت بخیر بله شعبه ی حضوری ما فقط داخل رشت میدان مادر هستش ومشتریان عزیزی که امکان خرید حضوری براشون وجود نداره میتونن از طریق سایت نازدونه خریدشون رو انجام بدن