رنگ لباس مناسب پوست سبزه
25 دی 1402 ساعت 11:53

رنگ لباس مناسب پوست سبزه

یکی از شرایطی که باید برای شیک پوش بودن به آن دقت کنید، انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست شماست. اگر شما پوست سبزه ای دارید هر بار زمان خرید تمام طیف های رنگی را نگاه میکنید و فکر میکنید کدام رنگ برای شما مناسب است؟ حالا اگر تا پایان این مقاله از نازدونه (لباس بچگانه در رشت) با ما همراه باشید یکبار برای همیشه متوجه میشوید که چه رنگ لباسی مناسب پوست سبزه است؟

انتخاب رنگ لباس مناسب پوست سبزه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر شما بدون در نظر گرفتن رنگ پوستتان رنگی را برای لباستان انتخاب کنید ممکن است پوست شما تیره تر به نظر برسد، اما در انتخاب لباس به رنگ پوستتان توجه کنید، میتوانید یک استایل جذاب داشته باشید که پوستتان را زیباتر از همیشه نشان می دهد.

رنگ های مناسب پوست سبزه

برخی از رنگ های گرم از مناسب ترین رنگ ها در انتخاب لباس برای پوست های سبزه است. برخی از این رنگ ها باعث میشود چهره شما زیباتر و درخشنده تر از قبل باشد. برخی از رنگ های گرم به تنهایی باعث جذابیت پوست های تیره میشود. رنگ های گرمی مثل رنگ سبز زیتونی، سبز سلطنتی، زرشکی، کرم در بسیاری از موارد مناسب با پوست سبزه هستند. از دیگر رنگ های مناسب با پوست سبزه میتوان به رنگ های سبز پاستیلی، آبی پاستیلی، صورتی پاستیلی و یاسی کمرنگ اشاره کرد. ترکیب هایی مثل سیاه و سفید میتواند از بهترین ترکیب هایی باشد که پوست سبزه را جذاب تر از قبل نشان میدهد.

رنگ لباس مناسب پوست سبزه

چه رنگ هایی به پوست سبزه نمیاد؟

شما باید توجه داشته باشید هیچ رنگی نیست که بگوییم به هیچ عنوان نباید برای لباس هایتان انتخاب کنید، بلکه ممکن است در شرایط مختلف برخی از رنگ ها برای پوست سبزه مناسب است و برخی اوقات هم باعث تیره شدن چهره شما میشود. پس باید بهترین و بدترین گزینه ها برای رنگ لباس را متناسب با پوست خود بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

رنگ های خنثی، رنگ های خیلی گرم و یا رنگ های خیلی سرد به تنهایی برای پوست های سبزه مناسب نیستند. به طور مثال رنگ های خیلی سرد مثل یخی چهره های سبزه را رنگ پریده نشان میدهد، رنگ سبز هم از این دست رنگ ها هستند. رنگ های خیلی گرم مثل نارنجی یا قهوه ای تند نیز گرمای چهره شما را بیشتر کرده و باعث میشود پوست تیره تری در آن لباس داشته باشید. 

همچنین بخوانید: شلوار بگ بچگانه با چی ست میشه؟

با توجه به صحبت های بالا شاید از پوشیدن رنگ های ذکر شده صرف نظر کنید، اما این طور نیست. گاها ترکیب همین رنگ ها میتواند یک ترکیب عالی برای لباس شما باشد، به طور مثال زمانی که شما رنگ های خنثی را انتخاب میکنید میتوانید با یک رنگ گرم ست کنید تا جذابیت شما را چندین برابر نشان دهد. 

پس با توجه به اینکه تا اینجا آموختیم چه تناژ رنگ هایی به پوست های سبزه می آید، مای ک لیست از رنگ های مناسب پوست سبزه آماده کرده ایم.

  1. سبز زیتونی
  2. سبز سلطنتی
  3. زرشکی
  4. کرم
  5. سبز پاستیلی
  6. آبی پاستیلی
  7. صورتی پاستیلی
  8. یاسی کمرنگ
  9. ترکیب سیاه و سفید

کلام آخر نازدونه

اگرچه در این مقاله رنگ های مناسب با پوست سبزه به شما معرفی شد، اما میتوانید سایر رنگ ها را با این رنگ ها ست کنید تا ترکیب های جذاب تری داشته باشید. همچنین از زیبایی های اکسسوری و زیور آلات با پوست های سبزه غافل نشوید.  



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!