نقد و بررسی شلوار دخترانه کتان لاینردار
04 دی 1401 ساعت 16:42

نقد و بررسی شلوار دخترانه کتان لاینردار

شلوار یکی از لباس هایی است که از زمان نوزادی برای کودک ضروری بوده و با توجه به فصل از انواع لطیف و ضخیم استفاده می شود. اصولا مادران علاقه دارند برای دختران خود لباس هایی که دارای طرح و رنگ دخترانه است بپوشانند و این شامل تمامی لباس های کودک از جمله شلوار نیز می شود. شلوار دخترانه لاینردار سایت نازدونه (لباس بچه گانه) از جمله محصولاتی است که به دلیل داشتن یک لایه ی داخلی باعث گرم شدن بدن کودک شده و با داشتن پاپیون و مروارید یک طرح دخترانه زیبا و جذاب نیز ایجاد می کند و یک محصول مناسب برای فصل سرماست. برای خریداری این محصول می توانید در داخل سایت نازدونه از قسمت پوشاک پاییز زمستونی، دخترانه، شلوار اقدام کرده یا با وارد کردن کد 14 در قسمت جستجوی سایت به این محصول دسترسی پیدا کنید و سایز و رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام دهید.

جنس شلوار کتان دخترانه لاینردار

این شلوار تولید شده از جنس کتان می باشد که به دلیل داشتن یک لایه داخل شلوار و ضخامتی که دارد مانند عایق گرما عمل کرده و بسیار مناسب فصل سرماست. لایه ی داخلی آن لطیف بوده و باعث اذیت شدن بدن کودک نمی شود. پارچه ی کتان ویژگی های پارچه پنبه را داشته و منبع گیاهی دارد با این تفاوت که سریعتر خشک شده و تمیز کردن آن آسان تر است. پارچه های کتان دارای ضخامت های متفاوتی هستند و با توجه به این که نازک یا ضخیم هستند در فصول مختلف قابل استفاده می باشند.

شلوار کتان دخترانه لایندار

طرح شلوار کتان دخترانه لاینردار

طرح این شلوار به صورت پاپیون های گلدوزی شده روی دوخت بغل شلوار می باشد که مرواریدهایی در وسط هر پاپیون کار شده است. در این محصول از رنگ های گرم خاص مناسب فصل سرما استفاده شده که رنگ های طوسی، آجری، مشکی و زرشکی هستند. اگر طرفدار رنگ های شاد و روشن هستید این محصول با سلیقه ی شما هم خوانی ندارد ولی با توجه به تنوع محصولات سایت نازدونه می توانید از قسمت شلوارهای دخترانه محصولات را مشاهده کنید و رنگ یا طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

سایز شلوار کتان دخترانه لاینردار

سایزبندی شلوارها در سایت نازدونه با توجه به قد آن می باشد که البته حدود سنی هر محصول در آن درج شده و می تواند به صورت یک راهنما برای شما عمل کرده و با توجه به سانت دقیق درج شده برای هر محصول که قد شلوار، دور کمر، دور ران و بلندی  فاق می باشد می توانید به راحتی مقایسه انجام داده و سایز مدنظر خود را انتخاب کنید. سایز این شلوار به صورت 2 و 4 و 6 و 8 و 10 می باشد که برای درک بهتر برای خریدار ایرانی با توجه به قد شلوار به صورت 50 تا 60 تعریف شده و مناسب کودکان 1 تا 5 سال می باشد. قد شلوار از کمر شلوار تا مچ شلوار اندازه گرفته می شود. دور کمر در این شلوار که به صورت کشی است کمی کشیده شده و اندازه دو برابر می شود. دور ران از زیر قسمتی که فاق تمام می شود اندازه گیری شده و دو برابر می شود. بلندی فاق از کمر تا انتهای فاق سانت زده می شود. دور کمر یکی از اندازه های مهم در شلوار می باشد که باید به ان توجه ویژه کنید زیرا در صورت استاندارد نبودن برای کودک باعث وارد شدن فشار به او می شود.

خرید و قیمت شلوار کتان دخترانه

برای خرید شلوار کتان دخترانه و مشاهده انواع شلواز های دخترانه دسته بندی شلوار دخترانه را انتخاب کنید. با وجود تنوع رنگ، جنس و قیمت شلوار های دخترانه در سایت نازدونه میتوانید پس از مقایسه بهترین گزینه را باتوجه به سلیقه خودتان و کودکتان انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!