قوانین ست پدر پسری
07 شهریور 1401 ساعت 14:05

قوانین ست پدر پسری

ست پدر پسری چه در لباس های رسمی مثل پیراهن و شلوار پسرانه و چه اسپرت مثل بلوز شلوارک پسرانه از جذابیت خاصی برخوردار است و تصویری زیبا و در عین حال شیک به نمایش می گذارد.
برای داشتن یک ست زیبا پدر پسری رعایت یک سری نکات ضروری می باشد که در این مقاله از نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه) به آن ها می پردازیم.

نکات مهم ست پدر پسری

  • در لباس های اسپرت می توانید از کلاه هایی با مدل یکسان و همرنگ استفاده کنید. ست کردن جزییات زیبایی بصری بیشتری ایجاد می کند.
  • از رنگ هایی استفاده کنید که برای هر دو نفر مناسب باشد.
  • اگر رنگ پوست پدر و پسر متفاوت است از رنگ های خنثی استفاده کنید.بهتر است پوست های روشن از رنگ های گرم و پوست های تیره از رنگ های روشن استفاده کنند.
  • برای مراسم های رسمی می توانید رنگ کراوات یا پاپیون را با همدیگر ست کنید و حتما به ست بودن رنگ پیراهن با کراوات یا پاییون توجه کنید. در انتخاب شلوار از ترکیب رنگی که در کراوات یا پاپیون است استفاده کنید.
  • در ست کردن کفش از جنس، رنگ و مدل یکسان استفاده کنید برای مثال اگر کفش پدر جنس جیر است کفش پسر نیز جیر باشد و یا هر دو چسبی یا بندی باشند.
  • یکسان بودن مدل مو زیبایی فوق العاده ای در ست کردن ایجاد می کند.

 

خرید ست پدر پسری اسپرت

برای مشاهده قیمت و خرید ست پدر پسری از منوی بالا ست خانوداگی را انتخاب کرده و با مقایسه کیفیت و قیمت ست پدر پسری اسپرت  بهترین خرید را در نازدونه تجربه کنید.

شاید به این مقالات هم علاقه مند باشید.

بهترین ترکیب رنگ لباس بچگانه برای تابستان

اثرات منفی تنبیه بدنی کودکان



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!