مدل های ست پدر و دختر
03 آبان 1401 ساعت 16:19

مدل های ست پدر و دختر

ست لباس پدر دختری  کمی حساس است ولی با رعایت نکات لازم در نهایت بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. در ست پدر دختری با توجه به اینکه دخترها به ویژه در سنین پایین به رنگ های شاد مثل صورتی علاقه نشان می دهند نیاز است آقایان کمی انعطاف بیشتری به خرج دهند و با کودک  همراه شوند و با اولویت قرار دادن سلیقه ی کودک، سلیقه ی خود را به او نزدیک کنند زیرا در نهایت این کودک است که باید از پوشیدن لباس لذت ببرد در غیر اینصورت با شما همراه نخواهد شد و از پوشیدن آن امتناع خواهد کرد. 

جزییات ست پدر دختری

در مواردی که کودک تمایل دارد رنگ هایی را بپوشند که شما علاقه چندانی به آن ندارید، میتوانید در جزییات لباس مثل؛ کراوات، پاپیون و... باهم ست شوید.
یکی از مهم ترین نکات در ست کردن توجه به رنگ پوست افراد است. در ست های مجلسی یکی از راحت ترین ست ها کت شلوار مشکی با پیراهن همرنگ لباس مجلسی خانم هاست. میتوان از پیراهن روشن تر یا سفید همراه با کراوات، پاپیون و دستمال جیب همرنگ لباس مجلسی خانم ها نیز استفاده کرد. در کنار این موارد ست کردن کفش ها با جنس یکسان برای مثال پدر و دختر هر دو کفش چرم بپوشند استایلشان را کامل می کند. در صورتی که آقایان از کمربند استفاده می کنند حتما کفش و کمربند هم جنس باشند.
در ست های اسپرت سلیقه ی آقایان بیشتر به چشم می خورد زیرا آقایان علاقه ای به پوشیدن طرح های کارتونی و عروسکی ندارند در نتیجه ست های اسپرت پدر و دختری اغلب طرح های ساده و متنی دارد. در ست کردن میتوان از الگوی برش و دوخت یکسان بهره برد و مدل و رنگ مشابه استفاده کرد. ساده ترین روش ست کردن ست کردن رنگ و جنس در لباس های بدون طرح است برای مثال در فصل پاییز میتوان شلوار کتان کرم، بافت یقه هفت شتری و بلوز یقه دار نسکافه ای با کمربند و بوت قهوه ای پدر با دامن کتان کرم، بافت دخترانه شتری، جوراب شلواری نسکافه ای با بوت و شال گردن و کلاه قهوه ای دختر ست شود.

مدل های ست پدر و دختر

ست پر دختری طوسی

ست پدر و دختر زرشکی

ست پدر و دختر فسفری

ست پدر دختری اسپرت

ست پدر دختری مشکی طرح دار

ست پدر دختر یاسی

ست پدر دختر سرمه ای

ست پدر دختری بنفش

خرید و قیمت ست پدر دختری

اگر به دنبال خرید ست پدر و دختر هستید، پس از دسته بندی ها ست خانوادگی را انتخاب کنید و قیمت ست لباس های ست پدر و دختری را در نازدونه ( فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) با هم مقایسه کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!