نقد و بررسی کراپ ست مادر دختری رنگی NZD
24 مرداد 1402 ساعت 17:37

نقد و بررسی کراپ ست مادر دختری رنگی NZD

کراپ به لباسی گفته می شود که نیم تنه بالایی را تا روی ناف می پوشاند. کراپ را میتوان در سایزبندی های مختلف با جنس های مختلف یا حتی به صورت اسپرت یا مجلسی تولید کرد. با توجه به جنس و مدل امکان استفاده ی چهار فصل این محصول وجود دارد. کراپ یا نیم تنه ی تولید شده توسط مجموعه فروش لباس بچه گانه نازدونه به صورت ست مادر دختری بوده که با توجه به جنس و مدلی که دارد می توان به راحتی در زیر مانتو، شومیز و در دورهمی ها، بیرون و... استفاده کرد. این کراپ با کد 20493 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی می باشد و یا می توانید با انتخاب کراپ در قسمت بهار تابستونی دخترانه به آن دسترسی پیدا کنید. 


جنس کراپ ست مادر دختری

جنس این محصول کشبافت نخ پنبه درجه یک می باشد که ضدحساسیت بوده و باعث گرم شدن و تعریق نمی شود که یک مزیت در فصول گرم سال به شمار می رود. در جنس کشبافت ماده اولیه اصلی کش می باشد که با نخ ترکیب می شود. با توجه به میزان نخی که مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد پارچه کشبافت متفاوت می گردد. معروف ترین پارچه کشبافت تریکو است. 

طرح کراپ ست مادر دختری

این محصول یقه گرد و به صورت تاپ می باشد. به دلیل نوع پارچه ی به کار رفته که حالت کبریتی دارد حتی بدون داشتن هیچ طرحی زیبایی خود را دارد. برای دور حلقه آستین و یقه نیز از کشبافت استفاده شده است.

رنگ کراپ ست مادر دختری 

این محصول با داشتن 23 رنگ فوق العاده زیبا که تمامی طیف های رنگ های سرد ، گرم و خنثی را شامل می شود و همچنین سایزبندی کامل یک محصول کاملا ایده آل برای عکس های مادر و دختری می باشد. به راحتی می توانید یک تم شاد تابستانی یا یک تم خنثی اروپایی داشته باشید.

خرید کراپ ست مادر دختری 

سایزبندی کراپ ست مادر دختری 

سایزبندی این محصول از 40 تا فری سایز بوده که مناسب دو سال تا بزرگسال می باشد. برای اولین بار در ایران سایز 70 به دلیل درخواست مشتریان به رده بندی سایزهای مجموعه نازدونه اضافه شد که مناسب نوجوان ها و جوان ها تا سن 20 سال نیز می باشد. سایز فری سایز مناسب خانم های سایز 38 تا 42 می باشد. به دلیل سایزبندی که دارد به راحتی می توان به عنوان ست مادر و دختری از آن استفاده کرد. سانت دقیق محصول که شامل قد کراپ و دور سینه می باشد برای تمامی سایزها درج شده و می توانید به راحتی چک کنید. کشسانی این محصول بسیار بالا می باشد و بیش از 10 سانت افزایش دور سینه داریم.

 

قیمت و خرید کراپ ست مادر و دختری

برای خرید کراپ ست مادر دختری نازدونه می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. قیمت این محصول به دلیل تولید به مصرف بودن تولیدات نازدونه بسیار مناسب می باشد. برای خرید انواع کراپ دخترانه به صورت اینترنتی و حضوری می توانید از طریق سایت نازدونه و فروشگاه حضوری مجموعه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر اقدام کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!