رنگ سال 2023 یا 1402 چیست؟
16 آذر 1401 ساعت 16:51

رنگ سال 2023 یا 1402 چیست؟

با ورود به فصل زمستان که تنها 3 ماه تا شروع آن باقی مانده بسیاری از افراد به دنبال تغییر دکوراسیون، طراحی و خرید لوازم جدید هستند. در این بین یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر این تغییرات، رنگی ست که برای سال جدید انتخاب میشود. بنابراین در این مقاله از نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه) میخواهیم به سوال رنگ سال 2023 یا 1402 چیست پاسخ دهیم.

اکنون که در ماه های آخر سال هستیم، مردم قبل از فرا رسیدن سال نو اقدامات مختلفی انجام می دهند. اگر در این ماه ها به فکر انجام کارهای جدید، رنگ آمیزی، خرید مبل و لوازم خانه هستید، رنگ ها را با دقت انتخاب کنید. قرار نیست حتما با رنگ مد سال 2023 پیش روید، اما در صورتی که شما از مد پیروی میکنید و رنگ سال 2023 نیز برای شما جذاب باشد پس میتوانید به عنوان رنگ اصلی و یا به عنوان رنگ فرعی در انتخاب هایتان از آن استفاده کنید.

رنگ سال 2023 چه رنگی است ؟

شرکت پنتون رنگ Viva Magenta را به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرده است. در واقع رنگ Viva Magenta ریشه هایی در طبیعت دارد. به گفته موسسه رنگ پنتون قرمز یکی از با ارزش ترین رنگ ها در خانواده رنگ های طبیعی و یکی از قوی ترین و درخشان ترین رنگ های شناخته شده در جهان است که رنگ Viva Magenta نیز سایه ای از قرمز است. رنگ سال 2023 یا همان رنگ Viva Magenta نماد قدرت، شجاعت و شور و نشاط زندگی ست.

رنگ ویوا مگنتا (Viva Magenta) تعادلی بین رنگ سرد و گرم ایجاد کرده است.

کمپانی رنگ پنتون دلیل انتخاب رنگ Viva Magenta را این گونه شرح داده است؛ این رنگ میتواند آینده تازه و جدیدی را به ما نشان می دهد؛ رنگی با شور و نشاط که شکل جدیدی از قدرت است. همچنین آنها تاکید کرده اند که ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و آنچه واقعی است، هستیم.

رنگ سال 2023

اسم رنگ سال 2023 چیست؟

اسم رنگ سال 2023 به انتخاب شرکت پنتون Viva Magenta است. شرکت پنتون در رابطه با انتخاب اسم رنگ سال گفته است: رنگ سال نیز باید به بیان داستان کمک کند. اسم رنگ به سرعت، یک تصویر و احساس را در فرد ایجاد میکند. موسسه پنتون میخواهد مطمئن شود که نام رنگ سال میتواند پیامی که میخواهیم را به راحتی و به صورت مستقیم منتقل کند.

کد رنگ سال 2023 یا 1402 چیست ؟

ممکن است شما برای طراحی های سیستمی به کد رنگ سال جدید نیاز داشته باشید. کد رنگ Viva Magenta یا همان رنگ سال 2023؛ 1750-18 است.

رنگ لباس سال 2023

رنگ سال همواره بر روحیات انسان تاثیر گذار است. از همین رو یکی از مهم ترین مواردی که شرکت پنتون برای انتخاب رنگ سال در نظر میگیرد، تاثیرات جدید رنگ ها بر جهان است. انتخاب رنگ سالانه بر صنعت مد و پوشاک نیز به شدت تاثیر گذار است. بنابراین اینکه شما هم در رابطه با رنگ سال 2023 بیشتر بدانید خالی از لطف نیست.

رنگ سال چگونه انتخاب میشود؟

یکی از سوالاتی که حتما به ذهن شما هم رسیده این است که رنگ سال چگونه و توسط چه کسی انتخاب میشود؟ شرکت پنتون (Pantone) بیش از دو دهه یعنی از سال 2000 تا کنون با متخصصان جهان، رنگ خاصی را به جهان معرفی میکند.

لوری پرسمن، معاون کمپانی رنگ پنتون گفته است هدف این برنامه برجسته کردن روابط بین رنگ و فرهنگ است. برای انتخاب رنگ سال تمام جوانب مثل؛ رویدادهای فرهنگی و شرایط اقتصادی، اجتماعی را در نظر میگیرند و مدت ها تحقیقات روی رنگ انجام میشود. همچنین او افزوده است؛ هر چیزی که در طول سال در فرهنگ ما اتفاق می افتد بر انتخاب رنگ سال ما برای سال آینده تاثیر خواهد گذاشت.

درضمن برای خرید لباس بچگانه با این رنگ جذاب، پیشنهاد می کنیم که حتما سری به دسته بندی های مختلف نازدونه، اعم از بلوز شلوارک پسرانه، دخترانه و... بزنید!

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!