بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی NZDE
17 اسفند 1402 ساعت 15:21

بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی NZDE

بلوز شلوار یکی از پرکاربردترین لباس های مورد استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان هم برای راحتی هم بیرونی می باشد. بلوز شلوار با جنس ضخیم اصولا به عنوان لباس بیرون طراحی می شوند زیرا هزینه ی آن نیز بالاتر خواهد شد. بلوز شلوارهای راحتی با جنس های سبک در عین حال گرم و طرح های چاپی یا ساده تولید می شوند تا کودک در زمان تحرک مشکلی نداشته باشد. در ادامه به توضیح بلوز شلوار راه راه رنگی تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می پردازیم که با کد 21399 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی بلوز شلوار در پوشاک پاییز زمستونی به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی

جنس این محصول پلی استر پنبه می باشد که رویه پارچه پلی استر بوده و قسمت داخلی آن از پنبه تولید شده است به این صورت در عین حال که هزینه ی تمام شده ی محصول کاهش می یابد باعث آسیب به پوست کودک نیز نمی شود زیرا پلی استر یک الیاف های مصنوعی است.

جنس بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی

رنگ بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی

رنگ بندی این محصول براساس کشبافت استفاده شده در قسمت یقه، مچ بلوز و مچ شلوار، کمر بلوز و کمر شلوار تعیین شده است زیرا بافت پارچه به صورت رنگین کمانی است و شامل سه رنگ بنفش، آبی کاربنی و خردلی است.

سایزبندی بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی

سایزبندی این محصول از 40 تا 55 بوده که مناسب دو سال تا نه سال می باشد. قواره ی محصولات نازدونه کاملا استاندارد بوده و قبل از تولید انبوه چندین بار اصلاح می گردد و توسط مشتریان عزیز نازدونه به صورت حضوری تست شده تا از قواره آن در جثه های مختلف و استاندارد اطمینان حاصل شود. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

بلوز شلوار راه راه رنگی

خرید و قیمت بلوز شلوار بچگانه راه راه رنگی

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده جزییات محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!