مدل های ست پدر و پسری
05 آبان 1401 ساعت 12:04

مدل های ست پدر و پسری

امروزه ست پوشیدن خانوادگی رایج شده و میتوان به ست پدر پسری، پدر دختری، مادر پسری و مادر دختری اشاره کرد. ست کردن پدر پسری مانند مادر دختری آسان است ولی این ست کردن نکاتی هم دارد که با رعایت آنها میتوانید، ست پدر پسری جذابی را پیش رو داشته باشید. در این مقاله از نازدونه ( فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) به نکات مهم در ست پدر پسری و مدل های ست پدر پسری می پردازیم.

در ست کردن به سلیقه ی افراد نیز توجه کنید و اگر کودک به رنگ، مدل و سبکی علاقه نشان می دهد با در نظر گرفتن تمامی موارد سعی کنید لباسی که دوست دارد را بر تن کند. برخی بر این باورند که در ست تمامی جزئیات باید مشابه باشند ولی گاهی بهتر است با ترکیب رنگ و جنس مشابه بازی کنید برای مثال اگر پدر بلوز آبی تیره و شلوار سفید می پوشد پسر بلوز سفید و شلوار آبی تیره بپوشد البته این در لباس های ساده و بدون طرح صدق می کند. استفاده از اکسسوری های مشابه توجه به جزئیات است و ست را جذاب و چشمگیر می کند برای مثال کراوات، پاپیون، کمربند، ساعت، عینک، ساس بند.

در ست های مجلسی مدل موی یکسان هم جذابیت را افزایش می دهد و در ست های اسپرت طرحدار نیاز نیست که طرح کاملا یکسان باشد گاهی ترکیبی از یک نوشته یا طرح که به یکدیگر مرتبط باشد جلوه ی زیباتری دارد.

نکات مهم در ست پدر پسری

1) برای ست مجلسی هر دو کت شلوار رسمی یا هر دو تک کت اسپرت بپوشند.

2) اگر یکی از کراوات استفاده می کند دیگری از پاپیون استفاده نکند.

3) سعی کنید تا می توانید از جنس های یکسان استفاده کنید برای مثال یک نفر شلوار پارچه ای یک نفر کتان نپوشد.

4) هر دو از پارچه ی یکسان استفاده کنند برای مثال یکی طرحدار یکی ساده نباشد.

5) جلیقه و شلوار و پاپیون یا شومیز شلوار و ساس بند ترکیب های جذاب مجلسی و اسپرت محسوب می شود که حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

6) توجه به رنگ پوست برای استفاده از رنگ های درست

در ادامه جدیدترین مدل های ست پدری در نازدونه را مشاهده میکنید.

مدل های ست پدر پسری

ست پدر پسری

مدل هاس ست پدر و پسر

ست های پدری پسری

ست پدر و پسر

ست پدر و پسری

ست چارخونه پدر پسری

ست پدر پسری

ست پدر و پسری

ست پدر پسری

ست پدر پسری

ست پدر پسر

ست تیشرت شلوارک پسری

 

برای مشاهده قیمت ها و خرید ست پدر پسری در نازدونه کافی ست به دسته بندی ست خانوادگی سر بزنید، تا شیک ترین ست های پدر و پسری را مشاهده کنید.

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!