بررسی شلوار جین مام استایل رخ بچگانه
26 بهمن 1402 ساعت 08:29

بررسی شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

شلوار تک در تمامی فصول سال قابل استفاده می باشد. در فصول گرم از پارچه های خنک نخی، لینن و ... و در فصول سرد از دورس سه نخ، جین و از این دست پارچه ها تولید می شود. شلوار هم کاربرد بیرونی و هم راحتی دارد و از این نظر جنس اهمیت بالایی پیدا می کند زیرا در صورتی که شلوار کاربرد راحتی داشته باشد باید از پارچه های سبک و نرم تولید شود که کودک بتواند به راحتی بازی کند و تحرک داشته باشد. به طور کل از خریدن شلوار های جذب برای کودکان خودداری کنید زیرا موجب آزرده خاطری او می شود. بهترین نوع پارچه برای بازی و ورزش پنبه می باشد که پایه ی گیاهی دارد و کودک در آن احساس راحتی می کند. در ادامه به توضیح شلوار جین مام استایل دخترانه رخ می پردازیم که با کد 21388 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی شلوار در پوشاک پاییز زمستونی ر سایت نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

جنس این محصول جین می باشد. جین به لباسی گفته می شود که از پارچه ی دنیم که یک نوع پارچه کتان راه راه و ضخیم است تولید می شود که عمدتا از آن شلوار تولید می شود. در ایران به جین، لی نیز گفته می شود که در واقع نام یک برند بازرگانی Lee است.

 شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

رنگ شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

رنگ جین اصولا به آبی مشهور است ولی امروزه رنگ های ذغالی، طوسی، مشکی و انواع طیف های آبی نیز تولید می شود که مورد استقبال کودکان و بزرگسالان قرار گرفته است. شلوار جین مام استایل رخ دارای دو رنگ آبی روشن و ذغالی است.

طرح و مدل شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

شلوار مام استایل مانند شلوار مام فیت دارای فاق بلندی است که کمر آن بالای ناف بسته می شود که باعث می شود بالا تنه شما بهتر دیده شود، در قسمت ران گشاد است در بخش ساق پا کمی تنگ می شود. شلوار مام استایل نباید با پارچه های کشی تولید شود زیرا ظاهر خوبی نخواهد داشت. امروزه شلوار مام استایل طرفداران بسیاری در تمام سنین دارد. طرح روی شلوار به شکل یک صورت دختر مینیمال گلدوزی شده است. کمر شلوار از پشت دارای کش بوده و جلو به صوت دکمه دار است.

جنس شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

سایزبندی شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

سایزبندی شلوار از 50 تا 95 بوده که مناسب دو سال تا نوجوان است و براساس قد شلوار تعیین شده است. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید. سایز 95 این شلوار برای سایز 38 و 40 بزرگسال با اندام لاغر نیز مناسب است ولی به صورت کاملا مام استایل نخواهد بود.

خرید و قیمت شلوار جین مام استایل رخ بچگانه

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت دسته بندی شلوار دخترانه، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!