عینک آفتابی گرد بچه گانه
04 تیر 1402 ساعت 14:23

عینک آفتابی گرد بچه گانه

استفاده از اکسسوری های ترند و مد روز در داشتن یک استایل شیک و جذاب بسیار تاثیرگذار است. عینک آفتابی یکی از اکسسوری های بسیار پرکاربرد در روزهای آفتابی است. البته برخلاف تصور عموم عینک های آفتابی فقط در تابستان کاربرد ندارند بلکه در زمستان به دلیل بازتاب اشعه فرابنفش (که یکی از اشعه های زیان آور خورشید است) از سطح سفید برف به چشم انسان استفاده از عینک آفتابی ضروری است. تنوع مدل،رنگ و فریم های عینک های آفتابی آنقدر زیاد است که مسلما اگر عینک با فریم مناسب صورت فرزندتان را نشناسید بسیار انتخاب سختی خواهید داشت یا پس از انتخاب پشیمان خواهید شد.

توضیحات در رابطه با حالت های صورت و فریم مناسب بسیار مفصل بوده که در این مقاله نمی گنجد ولی شما می توانید برای تشخیص حالت صورت فرزند خود از طریق اینترنت مقاله های مربوطه رو مطالعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های عینک آفتابی بچه گانه دایره رنگارنگ کد 16692 سایت لباس بچگانه نازدونه آشنا کنیم. این محصول در دسته بندی اکسسوری، عینک قابل دسترسی است.


جنس و اندازه عینک آفتابی بچه گانه

عدسی این عینک  از جنس پلی آمید  است که بسیار مقاوم تر از عدسی های شیشه ای و پلاستیکی می باشد و در عین حال بسیار سبک است.  مقاومت بالا در برابر عبور اشعه یو وی  یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این عدسی هاست. به دلیل مشخصات فنی استفاده از این عدسی ها در عینک های طبی و آفتابی کودکان که بسیار بازیگوش هستند و عینک بیشتر در معرض شکستن قرار می گیرد بسیار پرکاربرد است.  عرض عدسی 45 میلی متر  و  یو وی 400  است به معنای آن که اشعه ماوراء بنفش تا طول موج 400 نانومتر را مسدود می کند و از آسیب به چشم شما جلوگیری می کند.

اندازه عینک آفتابی بچه گانه

به این نکات توجه داشته باشید که...

  • جنس فریم این عینک فلزی و دایره ای بوده و طول دسته آن 120 میلی متر و عرض پل 10 میلی متر است.
  • عینک دایره ای برای صورت های قلبی، مربعی و مثلثی گزینه ی بسیار مناسبی است.
  • این عینک برای کودکان 2 تا 4 سال مناسب می باشد.

 

رنگ بندی عینک آفتابی بچه گانه دایره

رنگ بندی این محصول براساس رنگ عدسی آن انبه ای، زرد، بنفش، سبز، قرمز و آبی بوده و دسته ی آن مشکی و طلایی است.

رنگ بندی عینک آفتابی بچه گانه دایره

خرید و قیمت عینک آفتابی بچه گانه دایره

برای خرید عینک آفتابی بچه گانه دایره می توانید قیمت و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع عینک های دخترانه و اسپرت با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری پوشاک و کفش کودک در رشت) در قسمت اکسسوری قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!