سویشرت شلوار توکرکی
23 آذر 1402 ساعت 18:53

سویشرت شلوار توکرکی

سویشرت شلوار یکی از پرکاربردترین لباس های مورد استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان می باشد. با توجه به جنس محصول می توان حتی در اوایل بهار نیز از سویشرت شلوار استفاده کرد و برای ست های ورزشی بسیار کاربرد دارد. سویشرت به لباسی مانند هودی گفته می شود که دارای زیپ بوده و می تواند در دو مدل کلاهدار و بدون کلاه تولید شود. ست سویشرت شلوار ورزشی تولید نازدونه با کد 21203 داخل سایت قابل مشاهده بوده و می توانید از طریق دسته بندی سویشرت شلوار در پوشاک پاییز زمستونی به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه به توضیحات جنس، سایزبندی و قیمت این محصول می پردازیم.

جنس سویشرت شلوار توکرکی

جنس این محصول که دورس دو نخ داخل کرک می باشد که رویه ی آن پنبه و قسمت داخل پارچه کرک دار است. دورس در واقع از ترکیب دو یا سه نخ تولید شده که بر همین اساس دورس دو نخ و دورس سه نخ به آن گفته می شود. لاکرای موجود در این پارچه علاوه بر نرمی و لطافت در شستشو تاثیرگذار بوده و باعث می شود پس از شستشو پارچه وا نرفته و کیفیت خود را حفظ کند.

رنگ سویشرت شلوار توکرکی

رنگ سویشرت شلوار توکرکی

رنگ بندی این محصول شامل سبز لاجوردی و سرمه ای می باشد. در این محصول از رنگ های تیره و در عین حال ترند و پرطرفدار استفاده شده است. سبز لاجوردی یکی از رنگ های اسپرت هم برای دختر و هم برای پسر محسوب شده که در چند سال اخیر نظر افراد زیادی اعم از کودک و بزرگسال را به خود جلب کرده است. همچنین به دلیل تیره بودن این رنگ در صورت کثیف شدن سویشرت شلوار کمتر مشخص می شود و برای کودکان انتخاب مناسب تری است.

سایزبندی سویشرت شلوار توکرکی

سایزبندی این محصول از 35 تا 70 بوده که مناسب یک سال تا نوجوان می باشد. به دلیل داشتن قواره استاندارد و الگوی مناسب سایز 70 آن برای افراد بزرگسال با سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد. به دلیل تفاوت در جثه کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزئیات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

خرید و قیمت سویشرت شلوار توکرکی

خرید و قیمت سویشرت شلوار توکرکی

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی سویشرت شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!