نقد و بررسی بلوز & fitch
13 اسفند 1401 ساعت 16:48

نقد و بررسی بلوز & fitch

به لباسی که دارای آستین بوده و تمام بازو تا مچ را می پوشاند، بلوز آستین بلند گفته می شود. بلوز آستین بلند یکی از لباس های مورد نیاز برای فصل سرماست که هم به صورت تک با شلوار و هم با لباس های گرم بیرونی می توان پوشید. با توجه به طرح و جنسی که این بلوزها دارند می توان برای خانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. بلوز & fitch یکی از مدل های لباس بچگانه سایت نازدونه می باشد که داخل سایت از قسمت پاییز زمستونی چه در قسمت دخترانه چه پسرانه و یا با وارد کردن کد 4418 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس، طرح و رنگ بلوز & fitch

جنس این بلوز دورس بوده و بسیار نرم و لطیف است و باعث ایجاد حساسیت در کودکان نمی شود. طرح این لباس به صورت نوشته چاپی و اسپرت است و با داشتن رنگ های ملایم و خنثی از جمله صورتی کمرنگ، سبز صابونی، نوک مدادی، طوسی روشن، آبی آسمانی و سرمه ای هم برای دختران و هم پسران مناسب می باشد.

سایزبندی بلوز & fitch

سایزبندی محصول به صورت 1 الی 12 می باشد که منظور بازه ی سنی موردنظر است البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید.

خرید و قیمت بلوز & fitch

خرید و قیمت بلوز & fitch

برای خرید بلوز &fitch می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع بلوزهای بچگانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت پاییز زمستونی هم پسرانه و هم دخترانه قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!