نقد و بررسی شلوار اسلش NZDE perfect
01 آذر 1402 ساعت 16:12

نقد و بررسی شلوار اسلش NZDE perfect

شلوار اسلش با جنس پنبه اصولا به عنوان شلوار راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل شلوارها هم برای دختران و هم پسران کاربرد داشته و محدود به گروه سنی خاصی نیست. کودک در زمان بازی تحرک زیادی داشته و نیاز به راحتی دارد در نتیجه شلوارهای اسلش گزینه ی مناسبی هستند. این شلوارها برای گردش و پیاده روی پیشنهاد می شوند. شلوار اسلش تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) با کد محصول 21104 در سایت قابل جستجو و مشاهده می باشد. در ادامه به توضیحات جنس، سایزبندی و قیمت این محصول می پردازیم.

شلوار اسلی، دخترانه و پسرانه

جنس شلوار اسلش NZDE

جنس این محصول دورس گلکسی می باشد که یکی از انواع گلکسی می باشد. در این نوع پارچه قسمت داخلی به جای پنبه از فلامنت استفاده شده است که بافت آن بسیار نرم می باشد. فلامنت یک الیاف مصنوعی است که نخ لاکرا در ترکیبات آن استفاده می شود که حالت کششی داشته باشد. 

رنگ شلوار اسلش NZDE

رنگ بندی این محصول شامل سبز لاجوردی، زرشکی، سرمه ای و مشکی می باشد. رنگ های تیره انتخاب مناسبی برای شلوار هستند زیرا در صورت کثیف شدن کمتر مشخص می شوند و برای کودکان در زمان بازی که تحرک زیادی دارند انتخاب مناسبی ست. همچنین در این مدل از رنگ های پایه که سلیقه ی اکثر افراد است استفاده شده است.

شلوار اسلش در رنگ های متفاوت

سایزبندی شلوار اسلش NZDE

سایزبندی شلوار براساس قد شلوار می باشد. سایزبندی این محصول 55 تا 105 می باشد که برای دو سال تا بزرگسال مناسب بوده و دوخت و قواره آن کاملا استاندارد طراحی شده است زیرا قبل از تولید به صورت انبوه تمامی محصولات تولیدی نازدونه نمونه گیری و تست می شوند. به دلیل داشتن سایزبندی کامل می توانید به عنوان ست خونوادگی استفاده کنید. این محصول اسپرت بوده و هم برای دختران و هم پسران قابل استفاده می باشد. جزییات تمامی سایزها شامل قد شلوار، دور کمر، دور باسن، دور ران و بلندی فاق نیز داخل محصول درج شده است و می توانید با یک شلوار مناسب مطابقت داده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید و قیمت شلوار اسلش NZDE

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی شلوار یا دسته بندی ست خونوادگی محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

خرید شلوار اسلش



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!