نقد و بررسی شومیز پشمی ترک یقه دار
09 اسفند 1401 ساعت 18:48

نقد و بررسی شومیز پشمی ترک یقه دار

شومیز به لباس های جلو باز دکمه دار گفته می شود که با جنس های مختلف بهاری و پاییزی قابل دوخت هستند. شومیز با توجه به مدل و جنس بیشتر برای مهمانی ها و بیرون استفاده می شود. شومیزهای اسپرت در مهمانی های غیر رسمی با شلوار جین و کتان استایل شیکی می سازد. شومیزهای چهارخونه پشمی از انواع شومیزهای پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان در فصل پاییز می باشد. برخی از خانم ها از شومیزهای یقه دار به عنوان مانتوی بیرونی نیز استفاده می کنند. در این مقاله به معرفی شومیز پشمی ترک یقه دار یکی از محصولات باکیفیت تولید اختصاصی نازدونه می پردازیم.

پیراهن چهارخونه پسرانه

جنس پیراهن چهارخونه پسرانه

پارچه کشمیر یک نوع پارچه پشمی طبیعی، سبک و لطیف است. عایق خوبی برای سرما و رطوبت است. دارای لطافت و ضخامت های متنوعی است. این پارچه در عین حال که لطیف است از ماندگاری و استحکام خوبی نیز برخوردار است. طرح های چهارخونه این پارچه با رنگ های گرم پاییزی ترکیب بسیار زیبا و شیکی ایجاد می کند که باعث جلب نظر اغلب افراد می شود. طرح های چهارخونه این پارچه در انواع ریز و درشت دارای تنوع است.

سایز و رنگ پیراهن چهارخونه پسرانه

شومیز پشمی ترک یقه دار نازدونه یک ست خانوادگی است و سایزبندی کامل از دو سال تا بزرگسال، 40  تا L  را شامل می شود تا خونواده ای شیک پوش داشته باشید. این شومیز دارای 12 رنگ فوق العاده پاییزی است که هر رنگ جذابیت منحصر به فرد خود را دارد که انتخاب را بسیار دشوار می کند. رنگ های قرمز، سرمه ای، زرشکی، سبز یشمی، طوسی، عسلی و آبی نفتی رنگ های پرطرفدار در پارچه های کشمیر پشمی است.

پیراهن مردانه چهارخونه

خرید و قیمت پیراهن چهارخونه پسرانه

برای خرید پیراهن چهارخونه مردانه پشمی ترک یقه دار و انواع شومیزهای موجود در سایت نازدونه وارد دسته بندی پاییز زمستونی پسرانه یا دخترانه سپس شومیز شوید تا شومیزهای موجود در سایت را مشاهده و سایز و رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!