نقد و بررسی بلوز شلوار رنگی NZDE
18 دی 1401 ساعت 14:38

نقد و بررسی بلوز شلوار رنگی NZDE

با شروع فصل سرما یکی از ست های زیبا ست بلوز و شلوار می باشد. ست های راحتی بلوز شلوار را علاوه بر اینکه در خانه می توانید به کودک خود بپوشانید در زیر لباس های گرم بیرونی نیز قابل استفاه بوده و از این نظر کاربرد زیادی دارند.

در گذشته تنوع ست های راحتی کمتر بوده و توجه زیادی به رنگ و طرح های آن نمیشد ولی امروزه  با گسترس تولید پوشاک کودک والدین به لباس های داخل خانه به اندازه ی لباس های بیرون کودک اهمیت می دهند و طیف گسترده ای از طرح و رنگ را در ست های خانگی مشاهده می کنید.

با توجه به سلیقه ی اغلب والدین که تمایل به رنگ های شاد و مدل های ساده دارند و درخواست زیادی برای تولید این نوع محصول داشتند مجموعه نازدونه اقدام به تولید یک ست راحتی بلوز شلوار بدون طرح و با رنگ بندی های فوق العاده شاد و متنوع کرد.

این ست بلوز شلوار زیبا مناسب هم دختر و هم پسر می باشد و می توانید آن را از طریق سایت در قسمت بلوز شلوار پسرانه و بلوز شلوار دخترانه مشاهده کنید و یا با وارد کردن کد 18899 در قسمت جستجوی سایت اقدام به خرید سایز و رنگ دلخواه خود کنید.

بلوز شلوار ست رنگی دخترانه و پسرانه

جنس بلوز شلوار رنگی NZDE

جنس این بلوز شلوار دورس پنبه تیپ لاکرا می باشد. دورس یک نوع پارچه ضخیم مناسب فصل پاییز و زمستان است که پشت آن را معمولا از نخ پنبه و روی آن را با انواع مختلف نخ می توان بافت. دلیل ضخیم بودن این نوع پارچه تراکم نخ های بافت شده در پشت آن می باشد و هرچقدر تراکم نخ های پشت پارچه بیشتر باشد ضخیم تر می شود. مجموعه نازدونه از با کیفیت ترین نوع دورس یعنی دورس پنبه تیپ لاکرا که بسیار لطیف و ضد حساسیت بوده در تولیدات پاییز و زمستانی خود استفاده می کند. در صورت رعایت نکات شستشو عمر این پارچه بالا بوده و با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. پارچه های دورس در رنگ ها با چاپ های گوناگون قابل تولید است. میزان پرزدهی با توجه به نوع بافت رویه متغیر بوده و بهتر است در اولین شستشو آن ها را به تنهایی بشویید. احتمال آبرفت در دورس پنبه وجود دارد. به دلیل جذب آب و سنگین شدن وزن امکان دفرمه شدن و تغییر شکل لباس وجود دارد پس برای خشک کردن بهتر است لباس را روی یه سطح صاف قرار دهید و آویزان نکنید. تمامی لباس های جنس دورس را پشت و رو کنید و با آب سرد بشویید. 

بلوز شلوار بچگانه رنگی

سایز و رنگ بلوز شلوار رنگی NZDE

این محصول دارای سایزبندی 40 و 45 می باشد که مناسب حدود سنی 2 تا 5 سال می باشد. سانت دقیق جزئیات بلوز و شلوار در هر کدام از سایزها داخل قسمت مشخصات محصول درج شده است که شامل قد بلوز، دور سینه، قد آستین، قد شلوار، دور کمر و دور ران می باشد. با تطبیق سانت محصول با اندازه ی کودک خود با خیال راحت می توانید یک خرید لذت بخش داشته باشید. 
رنگ بندی این محصول شامل 17 رنگ بسیار شاد و کودکانه می باشد که انتخاب را برای هر فردی سخت می کند و با دیدن رنگ بندی آن دوست دارید یک کمد با تمامی رنگ ها را داشته باشید. رنگ های این محصول شامل آجری، سرخابی، آبی کاربنی، آبی نفتی، بنفش، نارنجی، زرشکی، خردلی، شتری، زرد، فسفری، یاسی، سبز لاجوردی، قرمز، سبز، نسکافه ای و صورتی کمرنگ می باشد. این محصول بدون طرح بوده و برای ساده پسندها گزینه ی مناسبی است.
به دلیل ساده بودن در طرح و مدل و داشتن کیفیت بالا به راحتی می توانید بلوز آن را به صورت تک با لباس های بیرونی کودک خود ست کنید.

بلوز شلوارهای رنگی بچگانه NZDE

خرید و قیمت بلوز شلوار رنگی NZDE

برای خرید بلوز شلوار رنگی و مشاهده انواع بلوز شلوارهای دخترانه و پسرانه دسته بندی بلوز شلوار پسرانه یا بلوز شلوار دخترانه را انتخاب کنید. با وجود تنوع رنگ، جنس و قیمت بلوز و شلوارهای پسرانه و دخترانه در سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچه گانه در رشت) می توانید پس از مقایسه مدل های موجود بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خودتان و کودکتان انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


1 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • کاربر مهمان

    27 دی 1401 ساعت 14:43

    عالی بود