نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای
30 بهمن 1401 ساعت 17:42

نقد و بررسی سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای

خرید سیسمونی نوزاد یک دغدغه برای والدین محسوب می شود.  راه حل این مشکل سیسمونی تیکه باز است که شامل لباس های ضروری برای نوزاد می باشد و مزیت آن این است که شما در انتخاب لباس های نوزاد خود آزاد هستید و می توانید هر تیکه ای که را که می‌خواهید با یکدیگر ست کنید و به عنوان والدین تیکه های ضروری برای نوزادتان به شما پیشنهاد می شود. از آن جا که نوزاد به سرعت در حال رشد است در انتخاب سایز دقت کرده و حداقل یک سایز بزرگتر تهیه کنید. سیسمونی روباه یک سیسمونی اسپرت مناسب دختر و پسر است که می‌توانید از قسمت سیسمونی و سپس سرویس تیکه باز آن را انتخاب کنید یا با وارد کردن کد 4891 در سایت نازدونه در قسمت جستجوی سایت به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس، طرح و رنگ سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای

این محصول از پنبه تهیه و تولید شده و روی آن از طرح کارتونی روباه استفاده شده است. ترکیب رنگ آبی تیره و سفید با توجه  به طرح این محصول زیبایی آن را چندین برابر کرده است. 

سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای طرح روباه

سایزبندی سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای

سایزبندی محصول به صورت 0، 1، 2 و 3 می باشد که در کنار هر سایز پس از انتخاب حدود سنی مناسب آن داخل سایت نوشته شده است و البته سانت دقیق سایزبندی هر تیکه نیز درج شده است و صرفا نباید به حدود سنی گفته شده اکتفا کرد و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز نوزاد مطابقت دهید. سایز صفر برای نوزادان تازه متولد شده مناسب است و به عنوان هدیه می توانید با توجه به سلیقه ی خود مدل های متفاوتی را در سایت مشاهده و انتخاب کنید. البته اگر تمایل دارید در هنگام کادو بسته بندی شیک و مناسبی هم داشته باشد می توانید پک های کادویی چند تیکه ی سایت نازدونه را انتخاب کنید. حدود سنی این سیسمونی از بدو تولد تا 12 ماه می باشد که با توجه به جثه ی نوزاد تا 18 ماه نیز مناسب است.

تیکه های سیسمونی تیکه باز نوزادی

این سیسمونی شامل مانتویی، سرهمی، بلوز آستین کوتاه، بلوز آستین بلند، رکابی، رکابی بادی، آستین کوتاه بادی، آستین بلند بادی، شلوار و شورت عینکی می باشد.
مانتویی: این محصول برای پوشیدن روی لباس های دیگر مناسب است و دارای دکمه می باشد.
سرهمی: لباسی که به صورت یکسره بوده و کل بدن را می پوشاند. پایین تنه سرهمی به صورت شلوار قابل پوشیدن است.
بلوز آستین کوتاه: بلوزی که دارای آستین کوتاه و بدون دکمه می باشد و در گرما به تنهایی و در سرما بعنوان یک زیرپوش زیر لباس های گرم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
بلوز آستین بلند: بلوزی که دارای آستین بلند و بدون دکمه می باشد و در سرما بعنوان یک زیرپوش زیر لباس های گرم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد
رکابی: یک نوع زیرپوش بدون آستین می باشد و در تمامی فصول چه بعنوان پوشش اصلی و چه زیر لباس های گرم در سرما قابل استفاده است.
رکابی بادی و آستین کوتاه بادی و آستین بلند بادی: بادی به لباس های دارای دکمه در قسمت فاق پایین تنه گفته می شود. 
شلوار: شلوار برای پوشاندن پایین تنه استفاده می شود.
شورت عینکی:  لباس زیری که بالای ران را می‌پوشاند.

تیکه های سیسمونی تیکه باز نوزادی

خرید و قیمت سیسمونی تیکه باز نوزادی سرمه ای

قیمت هر تیکه با توجه به سایز متفاوت می باشد. برای خرید سرویس تیکه باز طرح روباه و مشاهده انواع سرویس های تیکه باز دسته بندی سیسمونی، سرویس تیکه باز را انتخاب کنید. با وجود تنوع مدل، جنس و قیمت سرویس های تیکه باز در سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) می توانید پس از مقایسه مدل های موجود بهترین گزینه را با توجه به سلیقه ی خود برای فرزندتان انتخاب کنید. 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!