آشنایی با ترندهای لباس اسپرت پسرانه
24 آبان 1401 ساعت 15:20

آشنایی با ترندهای لباس اسپرت پسرانه

امروزه استایل کودکان به اندازه ی بزرگسالان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و والدین علاقه ی زیادی به استایل اسپرت برای کودک خود به خصوص پسران دارند. اما توجه به راحتی کودک اولین و مهم ترین اولویت در انتخاب لباس کودک است و هر لباسی را تنها به دلیل داشتن زیبایی نباید به کودک پوشاند.
مد و پوشاک دائما در حال تغییر می باشد و این موضوع در مد و فشن پوشاک کودک نیز دیده می شود. قصد داریم در این مقاله از نازدونه ( فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) برخی از استایل های ترند لباس اسپرت پسرانه را به شما معرفی می کنیم.

طرح چریکی و ارتشی؛ لباس اسپرت پسرانه

طرح چریکی و ارتشی؛ لباس اسپرت پسرانه

یکی از ست های اسپرت پسرانه پرطرفدار است که به صورت ست با تیشرت مشکی یا سفید و شلوار و جلیقه بسیار شیک و جذاب می باشد. برای کودکان یک سال رامپرهای طرح چریکی مناسب تابستان نیز موجود است ولی این طرح در زمستان طرفداران بیشتری دارد. بلوز شلوارک پسرانه  چریکی هم یک گزینه عالی برای تابستان دردانه هایتان است. برخی از پارچه های چریکی جنس خشکی داشته و باعث خارش و حساسیت می شود حتما لباس های با پارچه های لطیف و نرم خریداری کنید. 

طرح چهارخونه؛ لباس اسپرت پسرانه

طرح چهارخونه؛ لباس اسپرت پسرانه

یکی از پرطرفدارترین پارچه ها به خصوص در فصل پاییز و زمستان چه برای دختر چه پسر پارچه های چهارخونه می باشد. این مدل برای ست خانوادگی بسیار مناسب بوده زیرا محدودیت سنی نداشته و پدر و مادر می توانند به راحتی با کودک خود یک ست شیک و جذاب داشته باشند که البته در بین ست های پدر و پسری به صورت شومیز های کلاه دار و یقه دار بسیار پرطرفدار است. زیبایی پارچه چهارخونه با ترکیب رنگ های گرم چشم هر فردی را جذب می کند و انتخاب را بین پارچه های چهارخونه بسیار دشوار می کند.

لباس طرح هاوایی بچگانه

طرح هاوایی 

شومیزهای آستین کوتاه هاوایی همراه با شلوارک در فصل تابستان از جمله استایل های چند سال اخیر ترند در بین پسران است. پارچه های پر از طرح و نقش که شما را یاد ساحل و دریا می اندازد. جنس لطیف و خنک پارچه های هاوایی بر محبوبیت آن می افزاید. این طرح در بین مردان نیز طرفداران خود را داشته و یک ست زیبای پدر پسری است. برای دختران مدل های سرهمی و پیراهن این طرح را می توان استفاده کرد و یک ست خانوادگی زیبا داشت.

ست جین از لباس های اسپرت پسرانه

ست جین از لباس های اسپرت پسرانه

لباس های جین در تمامی دوره ها از ابتدا تا به الآن در بین دختران و پسران طرفداران خود را داشته و از محبوبیت آن کم نشده است. پارچه های جین در انواع مدل های لباس و در تمامی فصول قابل استفاده هستند و محدودیت در جنسیت و سن ندارند. ست کردن لباس های جین بسیار آسان بوده و می توان یک ست خانوادگی فوق العاده داشت. ست کردن پارچه جین با لباس های مشکی یا سفید بسیار جذاب است. در فصل بهار و تابستان ست تیشرت سفید ساده با شلوار جین در انواع مدل های مام استایل، بگ یا جذب و ... پیشنهاد ما به شماست.

قیمت و خرید لباس اسپرت پسرانه

اگر به دنبال سایتی برای مقایسه قیمت و خرید لباس اسپرت پسرانه برای فرزند جذابتان هستید، به شما پیشنهاد میکنیم چرخی در لباس پسرانه های نازدونه بزنید تا گزینه های مختلفی را برای خرید لباس  اسپرت پسرانه مشاهده کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!