نقد و بررسی ست خانوادگی بلوز یقه هفت پاییزه
21 آبان 1402 ساعت 10:13

نقد و بررسی ست خانوادگی بلوز یقه هفت پاییزه

بلوز آستین بلند چه برای خانه و چه برای بیرون یک لباس پرکاربرد در فصول پاییز و زمستان به شمار می آید. بلوزهای آستین بلند در طرح، جنس و مدل های متنوع قابل تولید هستند که با توجه به همین مورد نوع کاربرد راحتی یا بیرونی آن مشخص می شود. بلوز یقه هفت تولید نازدونه کاملا برای ست کردن با شلوار جین و شومیز مردونه مناسب است و میتوانید با آن یک استایل شیک و مناسب فصل می توانید داشته باشید. بلوز های یقه هفت در میان مردان بیشتر طرفدار داشته و با کت های بلند و کوتاه پاییزه فوق العاده خاص می شود. در ادامه این وبلاگ از نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) به توضیح جنس، رنگ بندی و سایزبندی این محصول می پردازیم.

این محصول با کد 21043 در سایت قابل مشاهده می باشد و همچنین می توانید از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی، پسرانه یا دخترانه سپس بلوز یا ست خونوادگی به آن دسترسی پیدا کنید.

جنس بلوز یقه هفت پاییزه

جنس این محصول ماندانا می باشد. ماندانا یک نوع پارچه ی پنبه می باشد که بافت رویه ی آن کبریتی است. این پارچه به صورت ترکیبی از پلی استر و پنبه نیز قابل تولید است و این را در نظر داشته باشید که پارچه ی مورد استفاده در تولیدات مجموعه از پنبه ی صددرصد خالص می باشد. اکثر افراد جنس ماندانا را با سلانیک اشتباه می گیرند ولی توجه داشته باشید این پارچه خارخورده نمی باشد و ضخامت جنس سلانیک بیشتر از جنس ماندانا می باشد. این پارچه برای فصل پاییز انتخاب بسیار مناسبی است.

رنگ بلوز یقه هفت پاییزه

رنگ بندی این محصول شامل خردلی، زرشکی، طوسی، سبز یشمی، قرمز و سرمه ای می باشد. رنگ های گرم و تیره هم انتخاب مناسبی برای فصل پاییز بوده و هم با اکثر لباس های شما قابل ست هستند. یکی از بهترین مزیت های این محصول قابل استفاده بودن با شلوار جین، کتان و پارچه ای می باشد. علاوه بر آن می توان از کتونی اسپرت یا کفش نیز استفاده کرد. پس برای داشتن یک استایل رسمی یا حتی روزمره محدودیتی ندارید.

سایزبندی بلوز یقه هفت پاییزه

سایزبندی این محصول35 تا L می باشد که برای یک سال تا بزرگسال مناسب بوده و دوخت و قواره آن کاملا استاندارد طراحی شده است زیرا قبل از تولید به صورت انبوه تمامی محصولات تولیدی نازدونه نمونه گیری و تست می شوند. به دلیل داشتن سایزبندی کامل می توانید یک ست خونوادگی شیک داشته باشید و برای عکس های خونوادگی نیز پیشنهاد می شود. این محصول برای ست پدر و پسری بسایر مناسب می باشد. جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است و می توانید با یک لباس مناسب مطابقت داده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید و قیمت بلوز یقه هفت پاییزه

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز یا دسته بندی ست خونوادگی محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

خرید بلوز یقه هفت



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!