راهنمای خرید کفش بچگانه 2+10 نکته
10 آبان 1401 ساعت 16:35

راهنمای خرید کفش بچگانه 2+10 نکته

باتوجه به اینکه پا یکی از مهم ترین عضوهای بدن است باید توجه بیشتری به خرید کفش، به ویژه خرید کفش بچگانه داشته باشیم. پاهای کودکان نوپا بسیار ضعیف هستند و نیاز است از همان ابتدا مراقب آنها باشیم. پوشیدن کفش هایی نامناسب در دراز مدت باعث ایجاد مشکلاتی در پا خواهد شد، بنابراین نیاز است در خرید کفش بچگانه دقت کنید. در پایان این مقاله از نازدونه ( فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) به تنهایی در خرید کفش بچگانه خوب  و مناسب موفق می شوید.
 

نکات مهم در خرید کفش بچه گانه

طبق تحقیقات، بیشترین رشد پا در یکسال اول زندگی کودک رخ می دهد، و تقریبا از 16 الی 18 ماهگی شروع به راه رفتن می کند. با شروع راه رفتن کودک، از شما میخواهد در حیاط، کوچه و خیابان به تنهایی حرکت کند، بنابراین خرید کفش بچگانه در این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کفش هایی که با ویژگی مناسب خریداری میشود، در نهایت به رشد پاهای کودک کمک می کند.

اصولا در خرید کفش بچگانه یکی از مهم ترین مواردی که خانواده ها به آن توجه میکنند، زیبایی کفش است، از نظر نازدونه این یکی از مهم ترین نکات است، اما نکات مهم تری مانند جنس کفش، سایز و ... وجود دارد، که در خرید کفش بچگانه به شما کمک خواهد کرد.

نکات مهم در خرید کفش بچگانه

زمانی که شما تصمیم دارید برای کودک خود کفش بخرید، لازم است بدانید ویژگی های یک کفش خوب برای کودکان چیست؟ در ادامه نکات مهم کفش بچگانه را به شما معرفی میکنیم.

1) اگر به صورت آنلاین خریداری میکنید، نیاز است حتما به جدول سایز بندی های سایت سر بزنید و در صورتی که به صورت حضوری خرید میکنید، سعی کنید از کودکتان بخواهید با کفش راه برود، انگشتان کودک به هیچ عنوان نباید خم شوند. 

2) کفش های بندی برای کودکان پیشنهاد نمی شود زیرا؛ بستن بند ها کار را برای کودک سخت میکند، بنابراین استفاده از کفش های چسبی را به شما پیشنهاد میکنیم.

3) نرم و انعطاف پذیری کفش

4) توجه به جنس کفش، به طور مثال کفش های ورنی به دلیل خشک بودن برای کودکان گزینه مناسبی نیست.

5) سُر نبودن کفش ها (عاج دار بودن زیره کفش)

6) از عرق کردن پا جلوگیری کند

7) رویه کفش نرم و انعطاف پذیر باشد

8) کفش های جلوبسته به دلیل پوشش دهی کامل پا گزینه بهتری از کفش های جلو بسته می باشد.

9) عدم کوچک بودن کفش

10) بلندترین انگشت پا باید تقریبا 5 یا 6 میلی متر با جلوی کفش فاصله داشته باشد.

11) کفش های سبک گزینه های بهتری برای خرید هستند.

12) زیره کفش نباید خشک و تخت باشد.

13) کفش هایی که زنجیر و ... دارند، ممکن است باعث اذیت پاهای کودکان شود، بنابراین کفش هایی با طرح های ساده را انتخاب کنید.

14) رنگ کفش نیز از موارد مهمی ست که باید به آن توجه کنید. (از کودکتان نظر بپرسید، رنگ های شاد انتخاب کنید)

 

کفش بچگانه از کجا بخرم؟

در پاسخ به سوال کفش بچگانه از کجا بخرم؟ ابتدا باید تصمیم بگیرید که تمایل دارید حضوری به خرید بروید یا خرید آنلاین داشته باشید. به شما پیشنهاد میکنیم حتی اگر قصد دارید حضوری خرید کنید، ابتدا به سایت های خرید کفش بچگانه سری بزنید، قیمت ها را مقایسه کنید، مدل های متنوع را ببینید و سپس خرید کنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی و حضوری خرید کفش بچگانه نازدونه می باشد، میتوانید با سر زدن به دسته بندی کفش و کتونی نازدونه و مقایسه آن ها یک خرید موفق داشته باشید.
 
پیشنهاد میکنیم سری به دسته بندی بلوز شلوارک پسرانه نازدونه بزنید؛ طرح ها و مدل های جذابی در انتظارتان هستند!!!
 

کفش مناسب مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟

با شروع مدرسه ها والدین به فکر خرید لوازم موردنیاز مدرسه مثل؛ دفتر، خودکار، لباس، کتونی مناسب مدرسه و... هستند، اما مهم ترین بخش خرید مدرسه همان خرید کتونی مناسب مدرسه می باشد. دانش آموزان تقریبا 5 روز در هفته و روزانه 5 الی 6 ساعت از تایم خود را در مدرسه و با کفش و کتانی سپری میکنند، بنابراین نیاز است درباره ویژگی های یک کفش استاندارد تحقیق کنید و سپس خرید کنید.

خرید کتونی و یا کفش هایی که جنس مناسبی ندارند و یا کوچک هستند، سبب ایجاد بیماری های پوستی، زخم پا خواهد شد. در خرید کتونی مناسب مدرسه هم باید به مواردی که پیشتر گفته شد عمل شود.

کفش های نامناسب برای مدرسه:

  • کفش های پاشنه بلند
  • کفش هایی با پاشنه کاملا تخت
  • خرید کفش های کوچک تر از سایز پا ( به گونه ای که انگشتان پا تحت فشار باشد )
  • کفش های بندی نخرید
  • لایه درونی کتونی حتما باید نرم باشد.

اگر شما هم نکاتی را می دانید که در این مقاله ذکر نشده، میتوانید با والدین نازدونه ای در میان بگذارید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!