11+1 مدل لباس ست خواهرانه
09 آبان 1401 ساعت 13:31

11+1 مدل لباس ست خواهرانه

یکی از ست های زیبا و جذاب ست های خواهرانه است. این ست به راحتی امکان پذیر است زیرا سلیقه در طرح و رنگ در تمامی سنین تقریبا مشابه بوده و محدودیتی در انتخاب طرح های فانتزی و کارتونی ندارید. نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه ) نیز عرضه کننده ست های خانوادگی اعم از ست خواهرانه، ست های خواهر برادری، ست های مادر دختری، ست پدر دختری و سایر ست های خانوادگی می باشد.
ست های لوس دخترانه با رنگ های شاد و مناسب فصل بسیار چشم گیر بوده و در عکس های خانوادگی جلوه می کند. در ست کردن نیاز نیست تمامی آیتم ها شبیه به هم باشد بلکه می توانید تنها یک آیتم را ست کنید و دیگر موارد را از نظر جنس و رنگ مشابه هم انتخاب کنید برای مثال در یک دورهمی دوستانه می توانید شومیزهای مشابه با شلوار پارچه ای با رنگ های متفاوت و کفش همرنگ با مدل متفاوت بپوشید. در ست کردن سخت نگیرید ، تنها نکته ای که نیاز به حساسیت دارد توجه به رنگ پوست هنگام انتخاب رنگ لباس است. 
برخلاف تصورتان همیشه شبیه بودن بیش از حد زیبا نیست بلکه می توانید از لباس هایی با طرح و رنگ متناسب و مرتبط یا طرح یکسان با رنگ متفاوت نیز استفاده کنید. 
در لباس های طیفی می توانید ترتیب متفاوت در طیف را انتخاب کنید  که در عین تفاوت داشتن ست به نظر می رسند.

12 مدل ست خواهرانه

 

ست های خواهرانه

ست لباس خواهرانه بچگانه

ست لباس خواهرانه

ست خواهرانه بچگانه

ست لباس مناسب خواهرانه

ست های خواهرانه جذاب

ست خواهرانه

ست های بانمک مناسب ست خواهرانه

ست های مناسب لباس بچگانه

ست خواهرانه

ست خواهرانه

بهترین ست های خانوادگی

قیمت و خرید ست خواهرانه

اگر شما صاحب فرزندان دختر هستید، پس حتما یکبار به ذهنتان رسیده که برای آنها لباس ست بخرید. ست لباس دخترانه به تنهایی جذاب است، چه بسا این ست خواهرانه باشد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد یکی از روش ها ست خواهرانه این است که لباس ها کاملا مشابه باشد، روش های دیگر  همانطور که در تصاویر نیز پیداست می تواند شامل شباهت های جزئی شود. برای مشاهده قیمت و خرید ست خواهرانه به دسته بندی ست خانوادگی در نازدونه بروید و از مقایسه قیمت ها و طرح های متنوع در ست خواهرانه لذت ببرید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!