​نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح مرد عنکبوتی
29 فروردین 1402 ساعت 15:15

​نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح مرد عنکبوتی

بلوز شلوارک یکی از مدل لباس های بهاره و تابستانه محسوب می شود که با توجه به جنس، مدل و طرح می تواند به صورت راحتی و بیرونی قابل استفاده باشد. بلوز و شلوارکی که هر دو از جنس پنبه باشد اصولا از دسته لباس های خانگی به شما رفته تا کودک در آن احساس راحتی داشته و بعضی مدل ها حتی برای خواب نیز قابل پوشیدن هستند.

طرح بلوز شلوارک مرد عنکبوتی تولید نازدونه در کودکان بین 7 تا 10 سال که به دلیل علاقه آنها به طرح های کارتونی و ابرقهرمانی بیشتر طرفدار داشته و در پسران بیشتر از دختران بوده است. البته با توجه به نظرسنجی های انجام شده تیم تولید، دختران نیز تمایل به پوشیدن این طرح داشته از این رو به عنوان یک محصول اسپرت با تنخور پسرانه و دخترانه معرفی شد. این بلوز شلوارک داخل سایت از قسمت بهار تابستونی هم در قسمت دخترانه هم پسرانه قابل مشاهده است و یا با وارد کردن کد 17712 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

جنس، طرح و رنگ بلوز شلوارک طرح مرد عنکبوتی

این محصول از بهترین  و باکیفیت ترین پارچه ی موجود در بازار کشور، سوپر پنبه فول لاکرا تهیه شده که بسیار نرم و لطیف است و باعث ایجاد حساسیت در کودکان نمی شود. طرح این محصول به صورت چاپ زول انتخاب شده که روی پارچه چاپ شده و داخل بافت پارچه نفوذ نکرده و با پوست کودک تماس ندارد. طرح مرد عنکبوتی با توجه سن کودک انتخاب شده و به تناسب رنگ طرح با رنگ پارچه توجه شده است. سبز لاجوردی، سرمه ای، شتری و طوسی ترکیبی از رنگ های شاد و خنثی هستند که سلیقه ی هر دو گروه را پوشش داده است. سبز لاجوردی پرطرفدارترین رنگ در رنگ های بلوز شلوارک طرح مرد عنکبوتی به شمار می رود.

 

لباس مرد عنکبوتی بچه گانه

سایزبندی لباس مرد عنکبوتی بچه گانه

سایزبندی محصول از 35 تا 65 می باشد که مناسب یک سال تا نوجوان می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای بلوز شلوارک قد تیشرت، دور سینه، قد شلوارک، بلندی فاق و دور ران  می باشد که عدد بدست آمده در دور سینه و دور ران دو برابر می شود.

خرید و قیمت لباس مرد عنکبوتی بچه گانه

برای خرید بلوز شلوارک طرح مرد عنکبوتی می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع بلوز شلوارک پسرانه و دخترانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچه گانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!