هودی کراپ شلوار بگ دخترانه & SIMPLE NZDE
29 بهمن 1402 ساعت 14:26

هودی کراپ شلوار بگ دخترانه & SIMPLE NZDE

هودی کراپ نوعی سویشرت جلو بسته کلاه دار بوده که بلندی قد آن تا بالای کمر می باشد. ترکیب هودی و شلوار یک ست کاربردی بیرونی محسوب می شود و به عنوان راحتی کاربرد چندانی ندارد. شلوار بگ نیز یکی از مدل های ترند سال 1403 بوده که در انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه می بینیم. در این محصول از ترکیب هودی کراپ و شلوار بگ یک ست زیبا تولید شده که برای دختران قابل استفاده می باشد. با توجه به جنس محصول کاربرد آن برای روزهای نسبتا سرد و پاییزی و اوایل بهار مناسب می باشد. برای داشتن یک استایل شیک پوشیدن یک پافر به همراه این ست پیشنهاد نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) به شماست. در ادامه به توضیح هودی کراپ شلوار بگ تولید نازدونه می پردازیم که با کد 21365 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی هودی شلوار در پوشاک پاییز زمستونی دخترانه به آن دسترسی پیدا کنید.

هودی کراپ شلوار طرح SIMPLE NZDE

جنس هودی کراپ شلوار طرح SIMPLE NZDE

جنس این محصول دورس پنبه تیپ لاکرا بوده که به معنی ترکیب پنبه با دو نخ دیگر می باشد. این پارچه از نظر ضخامت جز میان رده محسوب شده و بسیار باکیفیت می باشد. داشتن لاکرا در پارچه باعث حفظ کیفیت پس از شستشو و انعطاف پذیری در هنگام تحرک می شود. این پارچه ضدحساسیت بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد.

رنگ هودی کراپ شلوار SIMPLE NZDE

رنگ هودی کراپ شلوار SIMPLE NZDE

رنگ بندی این محصول شامل بنفش، یاسی، نارنجی سیر، سرخابی و قرمز می باشد که بسیار شاد و مناسب دختران می باشد. با توجه به روانشناسی رنگ ها، رنگ های استفاده شده در این محصول باعث انتقال انرژی و آرامش می شود.

سایزبندی هودی کراپ شلوار SIMPLE NZDE

سایزبندی این محصول از 40 تا 70 بوده که مناسب دو سال تا نوجوان می باشد. به دلیل داشتن قوار‌ه‌ی استاندارد و الگوی مناسب سایز 70 آن برای افراد بزرگسال با سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید. برای والدینی که سایز 38 و 40 بزرگسال هستند این محصول به عنوان ست خونوادگی  مادر فرزندی قابل استفاده است. 

خرید و قیمت هودی کراپ شلوار SIMPLE NZDE

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت دخترانه دسته بندی کراپ و شلوار دخترانه، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده جزئیات محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!