بررسی سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی
07 بهمن 1402 ساعت 12:12

بررسی سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

سویشرت شلوار یکی از پرکاربردترین لباس های مورد استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان می باشد. با توجه به جنس محصول می توان حتی در اوایل بهار نیز از سویشرت شلوار استفاده کرد و برای ست های ورزشی بسیار کاربرد دارد. سویشرت به لباسی مانند هودی گفته می شود که دارای زیپ بوده و می تواند در دو مدل کلاهدار و بدون کلاه تولید شود. در ادامه به توضیح سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می پردازیم که با کد 21311 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی سویشرت شلوار در پوشاک پاییز زمستونی به آن دسترسی پیدا کنید.

بررسی سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

جنس سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

جنس این محصول دورس سه نخ داخل کرک بوده که به معنی ترکیب پنبه با دو نخ دیگر می باشد. کرک بودن قسمت داخلی پارچه باعث افزایش ضخامت و گرم تر شدن جنس پارچه می شود. داشتن لاکرا در پارچه باعث حفظ کیفیت پس از شستشو و انعطاف پذیری در هنگام تحرک می شود. این پارچه ضدحساسیت بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد.

نقد و بررسی سویشرت شلوار طرح درختی

رنگ سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

رنگ بندی این محصول شامل سبز یشمی، نسکافه ای، زرشکی، خردلی، سرمه ای و مشکی می باشد. خطوط روی پارچه باعث وجه تمایز و زیبایی این محصول نسبت به سایر محصولات شده است. با توجه به طرح و رنگ، این محصول هم مناسب دختران و هم پسران می باشد و یک محصول اسپرت به شمار می رود که به دلیل راحتی برای گردش و سفر بسیار گزینه ی مناسبی است. 

سایزبندی سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

سایزبندی این محصول از 35 تا 70 بوده که منلسب یک سال تا نوجوان می باشد. به دلیل داشتن قوار‌ه‌ی استاندارد و الگوی مناسب سایز 70 آن برای افراد بزرگسال با سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید. برای والدینی که سایز 38 و 40 بزرگسال هستند این محصول به عنوان ست خونوادگی  پدر فرزندی و مادر فرزندی قابل استفاده است.

خرید و قیمت سویشرت شلوار داخل کرک طرح درختی

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی سویشرت شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

خرید محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!