لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان
24 مهر 1401 ساعت 14:20

لباس مناسب فصل پاییز برای کودکان

با شروع فصل پاییز و باز شدن مدارس والدین نسبت به پوشش کودک خود در بیرون از منزل و هنگام بازی حساسیت بیشتری خرج می دهند زیرا با توجه به تفاوت دمای هوا در طول روزهای پاییزی و داشتن صبح های آفتابی و گرم و عصرهایی با باد سرد احتمال سرماخوردگی در کودکان افزایش می یابد. 
همانطور که در ابتدا ذکر شد به دلیل تغییرات سریع آب و هوایی بهتر است همیشه یک سویشرت نازک یا ژاکت و هودی برای کودکتان به همراه داشته باشید و به طور کلی باید در این فصول به لباس بچگانه اهمیت داد.
به کودکتان چند لایه لباس بپوشانید تا در صورت گرم یا سرد شدن هوا یکی را در آورده یا بپوشد.
از پوشاندن لباس هایی که دارای دکمه و زیپ زیادی هستند خودداری کنید زیرا بستن آن ها برای کودکان زیر دو سال خطرناک است و احتمال بلعیدن و آسیب وجود دارد و برای کودکان سن بالاتر سخت می باشد و باعث بی حوصلگی کودک می شود.
کفش های راحت و مناسب بخرید که پای کودک را هم از ضربه و جراحت هم سرما و خیس شدن حفظ کند. کتونی، بوت و نیم بوت کفش هایی هستند که در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرند.
با توجه به میزان سردی هوا لباس های مورد نیاز کودک ممکن است متفاوت باشد که شامل بارانی، ژاکت، کاپشن، دستکش، کلاه و شالگردن می شود. از دستکش، شال و کلاه برای گرم نگه داشتن سر و گوش کودک استفاده کنید.
در انتخاب لباس پاییزه ی کودک اولویت والدین ابتدا جنس لباس و راحتی و گرم نگه داشتن فرزندشان است. گاهی اوقات سلیقه ی والدین با کودک متفاوت است و اگر کودک لباس خود را دوست نداشته باشد از پوشیدن آن اجتناب می کند پس بهتر است به عنوان یک فرد بزرگسال با آرامش و نظرخواهی از کودک سعی کنید لباسی را خریداری کنید که در عین حال که استانداردهای لازم را داشته باشد مورد علاقه ی فرزند دلبندتان نیز باشد.

شاید به ای مقاله هم علاقه مند باشید:

راهنمای خرید لباس پاییزی بچگانه



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!