بلوز شلوار زمستانی نوار رنگی NZDE
04 بهمن 1402 ساعت 15:08

بلوز شلوار زمستانی نوار رنگی NZDE

بلوز شلوار یکی از پرکاربردترین لباس های مورد استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان چه بیرونی چه راحتی می باشد. با توجه به جنس محصول می توان از زمانی که بادهای خنک پاییزی شروع به وزیدن می کند تا اواخر بهار که هنوز گرما به شدت شروع نشده است از آن استفاده کرد. بلوز به لباس دارای آستین گفته می شود که با توجه به مد روز می توان بلوز و شلوارهای بیرونی در طرح و مدل های جدید تولید شود ولی بلوز و شلوارهای راحتی اصولا یک الگو داشته و در تولیدشان از طرح های سنگین استفاده نمی شود. در ادامه به بررسی بلوز و شلوار نوار رنگی اسپرت تولید نازدونه (لباس بچگانه در رشت) می پردازیم که با کد 21278 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی بلوز شلوار در پوشاک پاییز زمستونی به آن دسترسی پیدا کنید.

بررسی بلوز شلوار لباس رنگی

جنس بلوز شلوار زمستانی نوار رنگی

جنس این محصول دورس پنبه تیپ لاکرا بوده که از درجه ی کیفی بالایی برخوردار بوده و صددرصد پنبه می باشد. داشتن لاکرا در پارچه باعث حفظ کیفیت پس از شستشو و انعطاف پذیری در هنگام تحرک می شود. این پارچه ضدحساسیت بوده و و بسیار نرم و لطیف می باشد. مدل این محصول اسپرت بوده و چه به صورت راحتی چه بیرونی قابل استفاده می باشد.

همچنین بخوانید: همه چیز را درباره تیپ پنبه لاکرا بدانید!

رنگ بلوز شلوار زمستانی نوار رنگی

رنگ اصلی بلوز و شلوار این محصول سرمه ای بوده که نوار رنگی به صورت افقی روی بلوز و به صورت عمودی روی شلوار طراحی شده است و شامل 6 رنگ کرم، زرد، نارنجی سیر، آبی کاربنی، فسفری و طوسی می باشد. به دلیل اینکه بیشترین قسمت این محصول با رنگ سرمه ای طراحی شده برای والدینی که نگران کثیف شدن لباس فرزند خود هستند یک مزیت به شمار می رود. رنگ بندی و مدل این محصول هم برای دختران و هم پسران قابل استفاده می باشد.

بررسی بلوز شلوار لباس رنگی

سایزبندی بلوز شلوار زمستانی رنگی

سایزبندی این محصول از 35 تا 70 بوده که مناسب یک سال تا نوجوان می باشد. به دلیل داشتن قوار‌ه‌ی استاندارد و الگوی مناسب سایز 70 آن برای افراد بزرگسال با سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد. به دلیل تفاوت در جثه ی کودکان تمامی محصولات مجموعه نازدونه در سایزبندی کامل سانت زده شده و جزییات سانت هر محصول داخل همان محصول قابل مشاهده می باشد که یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

خرید و قیمت بلوز شلوار زمستانی رنگی

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

بلوز شلوار رنگی



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!