نقد و بررسی رامپر دخترانه طرح خرگوش
03 مهر 1402 ساعت 17:43

نقد و بررسی رامپر دخترانه طرح خرگوش

رامپر، سرهمی یا اورال به لباس بچه گانه ای گفته می شود که به صورت یک سره از بالا تا پایین بدن را پوشش می دهد و یک تکه است. رامپر اصولا بدون آستین یا آستین کوتاه می باشد و در فصل گرم استفاده می شود. با توجه به مدل، رامپر می تواند برای کودک یا بزرگسال طراحی شده باشد. رامپر دخترانه طرح خرگوش یکی از رامپرهای تولید شده توسط تیم نازدونه می باشد که برای کودکان طراحی و تولید شده است و برای بیرون از خانه و گردش مناسب است. این رامپر با کد 20558 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی می باشد و یا می توانید با انتخاب رامپر در قسمت بهار تابستونی و سپس دخترانه به آن دسترسی پیدا کنید. 

 

جنس، طرح و رنگ رامپر 

جنس این محصول سوپر پنبه فول لاکرا می باشد که بهترین نوع پارچه ی پنبه در بازار کشور بوده و به دلیل صددرصد پنبه بودن باعث حساسیت پوست کودکان نمی شود. همچنین به دلیل داشتن جریان هوای کافی از تعریق بیش از اندازه جلوگیری می شود. لاکرای موجود در پارچه باعث افزایش طول عمر محصول پس از شستشو و دادن خاصیت کشسانی به پارچه می شود.
طرح این محصول به صورت چاپ زول بوده که داخل بافت پارچه نفوذ نکرده و با پوست کودک تماس ندارد. اصولا دختران طرفدار طرح های کارتونی و فانتزی هستند و داشتن یک طرح خرگوش کارتونی باعث جلب نظر کودکان می شود. از نظر مدل دارای جیب و بندی بوده و در قسمت پایین تنه دارای کش دور ساق پا می باشد.
رنگ بندی این محصول هم شامل رنگ های تیره و هم رنگ خنثی و هم رنگ شاد می باشد تا تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد. رنگ های این محصول زیبا شامل سرمه ای، طوسی، زرشکی،سرخابی سیر، صورتی کمرنگ و قرمز می باشد.

خرید و قیمت رامپر دخترانه

سایزبندی رامپر دخترانه طرح خرگوش

سایزبندی این محصول از 40 تا 55 بوده که مناسب دو سال تا نه سال می باشد. مدل محصول آزاد بوده و قد تا زیر زانو می باشد. قد رامپر و دور سینه و دور ران برای تمامی سایزها داخل سایت درج شده است که می توانید به راحتی چک کنید.


خرید و قیمت رامپر دخترانه

برای اطلاع از قیمت و خرید رامپر دخترانه طرح خرگوش می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و سایز بندی ها و رنگ های موجود در وبسایت را ببینید.. قیمت این محصول به دلیل تولید به مصرف بودن تولیدات نازدونه بسیار مناسب می باشد.  تمامی رامپرهای دخترانه ی موجود در سایت نازدونه رو می توانید از قسمت پوشاک بهار تابستونی ببینید. تمامی مدل های تولید شده توسط نازدونه هم به صورت اینترنتی و هم حضوری قابل خریداری می باشد.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!