نقد و بررسی تاپ شورت پسرانه RARE NZDE
24 تیر 1402 ساعت 14:42

نقد و بررسی تاپ شورت پسرانه RARE NZDE

تاپ شورت یک محصول چهار فصل محسوب می شود؛ زیرا چه در زمان خواب و چه در زیر لباس های گرم زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. لباسی که کودک در هنگام خواب به تن می کند باید احساس راحتی به او بدهد و نرمی و لطافت لازم را داشته باشد و لباس گرم هم بدون استفاده از زیرپوش نمی تواند گرمای مورد نیاز برای پوست کودک را سبب شود. تاپ شورت های بچگانه تولیدی نازدونه با داشتن بسته بندی شیک و زیبا علاوه بر اینکه برای هدیه دادن مناسب هستند به صورت بهداشتی و با کمترین دخالت دست می باشد و به دو رنگ صورتی و آبی برای دختر و پسر طراحی و تهیه شده اند. تاپ شورت مدل پسرانه تولید نازدونه با کد 20110 در قسمت جستجوی سایت لباس بچگانه ما قابل دسترسی می باشد و یا می توانید با انتخاب تاپ شورت از قسمت پسرانه چه در پوشاک پاییز زمستونی و چه بهار تابستونی محصول مورد نظر را پیدا کنید.

 

جنس، طرح و رنگ تاپ شورت پسرانه

یکی از مهمترین موارد در انتخاب لباس زیر کودک جنس و کیفیت می باشد. سوپر پنبه فول لاکرا بهترین نوع پارچه برای این لباس هاست؛ زیرا به دلیل بافتی که دارد باعث عبور جریان هوا شده و از گرم شدن بیش از اندازه ی بدن و تعریق شدید جلوگیری می کند. خاصیت کشسانی که دارد باعث حس راحتی برای کودک می شود. همچنین لطافت و نرمی آن باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود. ترجیحا از خرید لباس زیر چاپی به عنوان لباس راحتی پسرانه خودداری کنید. رنگ های این محصول شامل لیمویی، سبزآبی، کرم، سفید و آبی آسمانی بوده که جز رنگ های ملایم هستند و از زیر لباس های روشن نما ندارد. لباس زیر کودک  از آن دست لباس هایی است که نباید نسبت به کیفیت آن سهل انگاری کرد. 

 

تاپ شورت پسرانه جدید

 

سایزبندی تاپ و شورت پسرانه

سایزبندی این محصول از 40 تا 65 بوده که مناسب دو سال تا پانزده سال می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای تاپ شورت قد تاپ و دور سینه، قد شورت، بلندی فاق و دور ران می باشد که دور سینه عدد و دور ران دو برابر می شود. یکی از راه های انتخاب سایز مناسب اندازه گیری یکی از لباس های مناسب کودک و تطابق با سانت درج شده در سایت برای شناسایی سایز موردنظر است.

 

خرید تاپ شورت پسرانه

 

خرید و قیمت تاپ شورت پسرانه

برای اصلاع از قیمت و خرید تاپ شورت پسرانه می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. قیمت این محصول به دلیل تولید به مصرف بودن تولیدات نازدونه بسیار مناسب می باشد؛ بنابراین شما با انتخاب این لباس می توانید یک جنس فوق العاده خوب و راحت را با یک قیمت باور نکردنی داشته باشید!



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!