نقد و بررسی هودی شلوار بچگانه تدی
16 آبان 1402 ساعت 12:56

نقد و بررسی هودی شلوار بچگانه تدی

هودی به سویشرت یا ژاکت کلاه داری گفته می شود که اصولا برای فصل سرد مورد استفاده قرار می گیرد و جنس آن از پنبه است. این لباس به دلیل مدلی که دارد به عنوان ست بیرونی کاربرد داشته و یک محصول برای استفاده ی روزمره در خانه محسوب نمی شود. ست هودی و شلوار را با توجه به ضخامت جنس در پاییز و زمستان می توان استفاده کرد. این ست با پافر یک استایل بسیار شیک و به روز می باشد.در حال حاضر جنس تدی و خزدار در مد و پوشاک کودک و بزرگسال طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله به توضیح هودی و شلوار تدی تولید نازدونه و مشخصات جنس، رنگ بندی، سایزبندی و قیمت می پردازیم. این محصول با کد 21013 در سایت نازدونه (لباس بچگانه در رشت) قابل جستجو و مشاهده می باشد.

جنس هودی شلوار بچگانه تدی

جنس این محصول تدی می باشد. تدی یک نوع پارچه پشمی مناسب فصل سرماست و به دلیل الیاف مورد استفاده بسیار لطیف و نرم می باشد. این نوع پارچه به دلیل استفاده از ترکیبات پشم، ویسکوز، ابریشم و پنبه از خز واقعی ارزان تر می باشد. عایق بسیار مناسبی در برابر سرما محسوب می شود و نیاز به اتوکشی هم ندارد. توجه داشته باشید که این پارچه خاصیت کشسانی ندارد.

رنگ هودی شلوار بچگانه تدی

رنگ بندی این محصول شامل صورتی کمرنگ، طوسی، طوسی پررنگ، شتری، کرم، سرمه ای و سبز یشمی می باشد که رنگ های ملایم، نود و پررنگ را در بردارد و مناسب همه سلیقه هاست. اخیرا رنگ های شتری و کرم از جمله پرطرفدارترین رنگ ها به شما رفته و در تمامی بازه های سنی مورد استقبال قرار گرفته است.

سایزبندی هودی شلوار بچگانه تدی

سایزبندی این محصول از 35 تا 55 می باشد که برای یک سال تا نه سال مناسب بوده و به دلیل اینکه پارچه خاصیت کشسانی ندارد دوخت و قواره به صورت آزادتر تولید شده است.  جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است و می توانید با یک لباس مناسب مطابقت دهید و این را هم در نظر داشته باشید که به دلیل نوع پارچه نباید اندازه را با یک لباس جذب یکسان در نظر بگیرید و حتما چند سانت آزادتر خریداری کنید. 

خرید و قیمت هودی شلوار بچگانه تدی

برای خرید این محصول می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی هودی شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب سایز و رنگ به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

<pstyle="text-align: center;">خرید این محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!