راهنمای خرید لباس بچگانه مناسب فصل تابستان
18 مرداد 1401 ساعت 15:35

راهنمای خرید لباس بچگانه مناسب فصل تابستان

هر فصل آب و هوای متفاوتی داشته که بر روی نوع لباس، رنگ و جنسی که انتخاب می‌کنید تاثیرگذار است. انتخاب صحیح لباس در هر فصل فرزند شما را از سرما و گرما حفظ می‌کند. در این مقاله از نازدونه برای کمک به انتخاب صحیح لباس و راحتی فرزند شما در داخل و خارج از خانه در فصل تابستان می‌باشد.

 

لباس مناسب فصل تابستان برای بچه

 

لباس مناسب فصل تابستان برای بچه
فصل تابستان دارای گر‌م‌ترین و طولانی‌ترین روزهای سال است. در این فصل باید از پارچه‌هایی با بافت سبک استفاده کرد که هوا به راحتی از تار و پود آن عبور پیدا کند. لباس مناسب فصل تابستان برای کودکان نیاز به دقت بالایی دارد زیرا دشوارترین فصل برای کودک محسوب می‌‍‌‌‌شود. از نظر جنس پارچه، لباس‌های نخی و پنبه‌ای و مشابه آن مثل لینن و پوپلین که دارای الیاف طبیعی و نخ است از بهترین انتخاب‌هاست.
بدلیل فعالیت بدنی زیاد کودک راحتی لباس نکته قابل توجهی است. لباس بیش از اندازه پوشاندن به کودک باعث عرق سوز شدن بدن و لباس کوتاه و باز باعث آفتاب سوختگی یا حتی گرمازدگی می‌شود.

لباس کودکانه تابستانی

 

 

 تخفیفات لباس تابستانی بچگانه

یکی از مزایای خرید اینترنتی اطلاع به موقع از تخفیفات و حراج های آخر فصل می باشد. بعضی از فروشگاه های آنلاین از جمله نازدونه دارای سیستم پیامکی هستند که با عضویت داخل سایت در زمان جشنواره ها برای شما پیامک ارسال شده و می توانید خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

حراج تابستانی لباس پسرانه و دخترانه نازدونه در اواسط مرداد و اوایل شهریور برگزار می شود.

 

به طور کلی لباس به دو دسته تقسیم می‌شود: لباس‌های بیرونی و لباس‌های راحتی خانه. لباس بیرونی فصل تابستان کودک علاوه بر حفظ تعادل دمایی بدن باید تمام آن را بپوشاند. برای خانه از لباس‌های گشاد و راحت می‌توان استفاده کرد و باز بودن لباس مشکلی ندارد.

برای مثال؛

  1. نیم تنه(کراپ)
  2. شلوارک
  3. تیشرت
  4. شلوار برمودا
  5. تاپ
  6. پیراهن
  7. رامپر(سرهمی)  

 

شاید به این مقاله هم علاقه مند باشید:

راهنمای خرید اینترنتی لباس بچگانه

مدل های مختلف ست لباس خانوادگی

مدل های مختلف لباس دخترانه تابستانی

مدل های مختلف لباس پسرانه تابستانی

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!