شلوار بگ بچه گانه با چی ست میشه؟
17 دی 1402 ساعت 17:06

شلوار بگ بچه گانه با چی ست میشه؟

از گذشته تا کنون صنعت مد و فشن برای تولید لباس های دخترانه و پسرانه دچار تغییر و تحول های زیادی شده است. یکی از این تغییرات که امروزه بسیار پرطرفدار و رایج است شلوار بگ و استفاده از آن به جای شلوار های جذب و به اصطلاح اسکینی می باشد. امروزه شلوار بگ به عنوان یکی از مهمترین اجزای لباس در استایل های دخترانه می باشد که برای هر سنی تولید میشود، از بچگانه تا بزرگسال. شلوار بگ با طراحی خاص و سبک خود، نه تنها از نظر راحتی به خصوص برای کودکان بلکه از نظر جذابیت و استایل نیز جلب توجه زیادی کرده است. شلوار بگ بچگانه دخترانه با طراحی و سبک خاص خود میتواند با انواع مختلفی از لباس ها ست شود. این شلوارها به دلیل راحتی و ظاهر مدرنی که دارند، معمولاً با لباس های مختلفی هماهنگ میشوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند ست مناسب و کاربردی با شلوار بگ بچه گانه دخترانه را بررسی کنیم.

پلیور بافت و سویشرت

در فصل پاییز یا زمستان ست کردن شلوار بگ دخترانه با یک سوییشرت دخترانه تقریبا کوتاه و یا یک پلیور بافت زیبا و رنگی میتواند مناسب فرزند شما باشد. این استایل نه تنها به زیباتر شدن سبک لباس پوشیدن کودک شما کمک میکند بلکه از کودکتان در برابر سرما محافظت میکند. این استایل برای بازی در روزهای سرد خارج از خانه و برای کودک شما بسیار مناسب است.

ژاکت یا کت ساده کوتاه

پوشیدن یک کت ساده کوتاه با طیف رنگی شاد و همینطور ژاکت رنگی نه تنها استایل کودک شما را جذاب خواهد کرد بلکه کاملا مناسب هوای فصل پاییز میباشد. این ست با شلوار بگ دخترانه یکی از راحت ترین ست ها برای بچه ها می باشد.

کاپشن

اگر میخواهید برای فرزندتان در هوای سرد زمستانی یک ست با شلوار بگ دخترانه بخرید ولی فکر میکنید ست کاپشن های گرم با شلوار بگ، ست جذابی نخواهد شد باید بگوییم سخت در اشتباهید. ترکیب کاپشن های گرم و پشمی کوتاه با شلوار های بگ استایل، کودک شما را بسیار مدرن و جذاب نشان میدهد. اضافه کردن یک کلاه و شال گردن پشمی نیز میتواند این ست را تکمیل کند.

انواع تاپ های بلند و کوتاه

در فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار ست کردن انواع تاپ ها با شلوار بگ یک گزینه عالی است. میتوانید از تاپ های گلدار یا طرح های ساده، حتی تاپ هایی با طرح های عروسکی برای ست با شلوار بگ دخترانه استفاده کنید تا ظاهری مرتب و شاد برای کودکتان بسازید.

انواع تی شرت

تی شرت ها نیز گزینه بسیار خوبی برای ست کردن با شلوار بگ بچگانه دخترانه می باشد که مناسب اوایل فصل بهار نیز می باشد. میتوانید تی شرت ها را با رنگ های متفاوت با شلوار بگ ست کنید. همچنین میتوانید از رنگ های ساده برای تی شرت استفاده کنید و با شلوار بگ با رنگی متفاوت ست کنید. شما در مجموعه نازدونه(تولیدی لباس بچگانه در رشت) میتوانید یک ست زیبا از لباس های مختلف و همچنین انتخاب تی شرت، در رنگ و طرح های متفاوت و زیبا، یک ست جذاب برای کودک خود انتخاب کنید.

کلاه های رنگی

شلوار بگ به همراه تاپ و تی شرت های ساده را میتوانید با کلاه های رنگی در فصل گرم و در فصل سرد سال با کلاه های پشمی و بافت به همراه کاپشن و یا پلیور بافت ست کنید.

بوت های گرم و کتانی

یکی از اجزای استایل های روزانه دخترانه که میتواند ست را به خوبی کامل کند و از واجبات است، استفاده از کتانی و بوت های گرم در فصل سرد سال و مناسب با کاپشن و پلیوری است که برای کودکتان انتخاب کردید. کتانی های رنگی و یا بوت های گرم به راحتی با شلوار بگ بچگانه دخترانه ست خواهد شد.

کفش و صندل های باز

یکی از گزینه های یک ست زیبا برای دختران استفاده از کفش های مناسب و صندل های باز در فصل گرم سال است که به خوبی با شلوار بگ بچگانه دخترانه ست خواهد شد. این ترکیب میتواند استایل کودکتان را بسیار شیک و مدرن کند.

لباس های مناسب فصل علاوه بر راحتی و استایل زیبایی که برای کودکتان دارد، از نظر جذابیت و مد روز نیز برای ست با شلوار بگ دخترانه خاص خواهد بود. در فصول سرد سال، لباس های گرم با کفش های مناسب و ضدآب مناسبند، در حالی که در فصول گرم سال، انتخاب لباس های خنک و راحت با کفش های تابستانی ترجیح داده میشود. انتخاب رنگ ها و جزئیات لباس های انتخابی نیز در ایجاد یک ست منحصر به فرد در زیبایی و به روز بودن فرزندتان تأثیرگذار است.

چند مدل ست با شلوار بگ بچگانه دخترانه

    

ست با شلوار بگ راحتی

ست با شلوار بگ بچگانه دخترانه

شلوار بگ بچگانه دخترانه نازدونه

چند مدل ست با شلوار بگ بچگانه

با شلوار بگ چی ست کنیم؟

ست با شلوار بگ

ست های جذاب بچگانه با شلوار بگ

ست های راحتی با شلوار بگ

 

خرید و قیمت شلوار بگ بچگانه دخترانه

برای خرید شلوار بگ بچگانه دخترانه می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!