راهنمای خرید لباس پاییزی بچگانه
21 مهر 1401 ساعت 14:48

راهنمای خرید لباس پاییزی بچگانه

کودکان بدن آسیب پذیرتری نسبت به بزرگسالان دارند در نتیجه انتخاب جنس مناسب که ضدحساسیت بوده و همچنین کودک را در مقابل سرما حفظ کند از اهمیت زیادی برخوردار است. در فصل سرما جنس لباس و ضخامت آن و میزان گرم نگه داشتن بدن کودک از اولویت بالایی برخوردار است. نوع دوخت لباس و رنگ مواردی هستند که در اولویت دوم قرار دارند ولی بی تاثیر نیستند برای مثال کودکان زیر دو سال ممکن است دکمه لباس را بکنند و ببلعند یا انگشتشان بین زیپ گیر کند یا رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و قهوه ای باعث جذب حرارت بیشتر می شوند. در این مقاله از نازدونه (فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه) به راهنمایی شما در خرید لباس پاییزی بچگانه می پردازیم.

لباس های مناسب فصل پاییز

در فصل پاییز تغییرات آب و هوایی روزانه سریع بوده و صبح های آفتابی و گرم به مرور با وزش باد و سوز پاییزه همراه خواهد بود در نتیجه  همراه داشتن یک ژاکت یا سویشرت لطیف برای کودکتان ضروری است. بنابرای در ادامه لباس های مناسب این فصل را معرفی میکنیم؛

لباس های مناسب فصل پاییز: سویی شرت، بارانی، جوراب هاب ضخیم، کت و شلوار، شنل، ژاکت،  پالتوهای سبک آستردار، بافت های آستین بلند، شلوار جین در عین زیبایی و شیک بودن انتخاب مناسبی برای پاییز است.

جنس های مناسب فصل پاییز برای لباس بچگانه

یکی از موارد مهم در خرید لباس بچگانه، جنس پارچه با توجه به فصول مختلف سال است. در فصل پاییز باید لباس های نازک را به مرور کنار گذاشته و لباس هایی با لایه های بیشتر را جایگزین کنیم. بنابراین نیاز است که با جنس پارچه های مناسب فصل پاییز آشنا شوید. از پارچه های پاییزه میتوان پارچه پشمی، فلانل،کشمیر، موهر، خز مصنوعی، فوتر و دورس را نام برد که در مقاله معرفی پارچه های پاییزه در مورد هر کدام از آن ها توضیح داده شده است. 

رنگ های مناسب فصل پاییز

برای اینکه کودکتان در این فصل ساده و در عین حال شیک به نظر برسد باید ترکیب های رنگی مناسب فصل پاییز را بشناسید و از آنها استفاده کنید. شتری، نسکافه ای، کرم، قرمز، قهوه ای، سبز، زرشکی، خردلی، زرد و نارنجی و طیف آبی تیره رنگ های جذابی در این فصل هستند.

شال، دستکش و کلاه های پشمی که گوش و سر کودک را بپوشاند از اکسسوری های ضروری در این فصل محسوب می شود. 

در صورتی که هوا بارانی باشد بهتر است از بوت یا نیم بوت هایی که لایه داخلی گرمی دارند برای کودک استفاده کنید در غیر اینصورت کتونی های اسپرت و راحت انتخاب مناسبی هستند.

نکات قابل توجه در خرید لباس

از خریدن لباس هایی که دکمه و زیپ زیاد دارند و روی لباس پوشیده می شوند مانند کاپشن و سویشرت و ... خودداری کنید زیرا همانطور که ابتدا گفته شد در سنین پایین خطرناک بوده و در سنین بالاتر که کودک باید به استقلال در لباس پوشیدن برسد باعث بی حوصله شدن او شده و لباس را به صورت باز بپوشد و در صورت وزیدن بادهای پاییزه باعث سرماخوردگی کودک  شود.

مدل های لباس پاییزی بچگانه

مدل لباس پاییزی دخترانه

لباس پاییزی دخترانه

لباس های دخترانه پاییزی

برای خرید هر یک از مدل های پاییزی دخترانه و پسرانه کافی است چرخی در نازدونه بزنید.

ست پاییزی دخترانه

ست جذاب دخترانه مناسب پاییز

ست پاییزی دخترانه و پسرانه

لباس پاییزی دخترانه و پسرانه

لباس پاییزی جذاب بچگانه

 

اگر شماهم نکاتی درباره خرید لباس پاییزی بچگانه در نظر دارید؛ با مادران نازدونه ای در میان بگذارید.



بیشتر بخوانیم


1 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • سیده مریم زاهدی

    21 مهر 1401 ساعت 22:44

    مباحث خوب وارزنده ای بود موفق باشید

    • مدیر سایت

      23 مهر 1401 ساعت 08:18

      سلام وقت بخیر کاربر عزیز سپاس از لطف و محبت و همراهی شما