ست خانوادگی برای عکاسی
25 خرداد 1401 ساعت 16:08

ست خانوادگی برای عکاسی

یکی از ترندها در سال های اخیر که تقریبا در دنیا رواج پیدا کرده ، ست لباس خانوادگی ست. افراد دوست دارند با همسر، دوست، فرزندشان لباس ست بپوشند. بنابراین همیشه به دنبال جدیدترین ست خانوادگی برای عکاسی هستند. خیلی از خانواده ها در تولد ها و مناسبت های مختلف برای عکاسی با خانواده ست میکنند. بنابراین برای شیک پوشی در ست لباس خانوادگی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید که در ادامه توضیح می دهیم.

 

رنگ لباس یکی از مهم ترین نکات در ست خانوادگی

سعی کنید در ست  خانوداگی  به رنگ لباس هایتان توجه کنید. در واقع موضوع خیلی مهم در عکاسی و شیک پوشی رنگ انتخابی شما برای لباستان است. اگر شما لباسی انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست، فصل و... نباشد بسیاری از اصول ست کردن را زیر پا گذاشته اید.

رنگ های متناسب با فصل بپوشید

در فصل های سرد  لباس هایی با رنگ گرم بپوشید و بالعکس در در فصل های گرم از رنگ های سرد استفاده کنید.

در ست خانوادگی خود ترکیب رنگ های درست بکار ببرید

 به شما پیشنهاد میکنم  رنگ هایی که مکمل هم هستند به کار ببرید. رنگ های متوالی (رنگ های نزدیک به هم مثل؛ بنفش و یاسی، زرد و آجری) نیز ترکیب رنگ جذابی میشود.

به ساعت عکاسی توجه کنید

به طور مثال اینکه در شب لباس های تیره بپوشید جلوه خوبی ندارد، بنابراین در شب لباس های روشن(مثل سفید) و در روز از رنگ های تیره و پاستیلی استفاده کنید.

 

20 مدل لباس تابستانی پسرانه

 

ژست های خانوادگی در عکاسی

بدون ژست گرفتن عکاسی شما بی روح خواهد بود. شما باید از عکس هایی که دیگران به اشتراک گذاشتند، و حتی ست خانوادگی که برای عکاسی می پوشند ایده بگیرید، تا بهترین عکاسی را داشته باشید.
 

ست خانوادگی برای عکاسی

یکی دیگر از اصول مهم این نوع از عکاسی با خانواده، ست خانوادگی است که می پوشید. شما باید طرح عالی برای ست خانوادگی در عکاسی انتخاب کنید. میتوانید ست خانوادگی خود را به خیاط بدهید، خودتان بدوزید و یا از فروشگاه ها خریداری کنید.
فروشگاه اینترنتی نازدونه در دسته بندی ست خانوادگی، کالکشنی از بهترین ست های خانوادگی را متناسب با فصل های مختلف برای شما آماده کرده است، که میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید.

تصاویر ست خانوادگی برای عکاسی

ست مادر پسری یخی

ست خانوادگی قرمز

ست خانوادگی قرمز

ست خانوادگی

 

شاید به این مقاله هم علاقه مند باشید: 30 مدل لباس دخترانه تابستونی

 

ست خانوادگی تابستونی

ست خانوادگی آبی

ست خانوادگی مشکی

ست خانوادگی مشکی

ست خانوادگی

ست خانوادگی سبز سفید

ست خانوادگی آجری

ست مادر و دختری لیمویی

قیمت و خرید ست خانوادگی

برای مشاهده قیمت و خرید ست خانوادگی از منوی بالا ست خانوادگی را انتخاب کرده و ست خانوادگی با رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. نازدونه عرضه کننده ست خانوادگی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها می باشد.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!